Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. februar 2010 #26 Skrevet 10. februar 2010 Da sier vi det heller sånn at jeg lager det til du kommer. Har nemlig en egen variant over temaet.
Angelito Skrevet 10. februar 2010 #29 Skrevet 10. februar 2010 Joda vi gjør det vi også, kommer ann på folk det.. smaken er som baken, men nam nam nam mandelmasse er nammenam
Cat.68 Skrevet 11. februar 2010 #30 Skrevet 11. februar 2010 Jaaaaa, hopper ivrig opp og ned, mandelmasse skal det være og for å gjøre opplevelsen optimal putter man hele bollen oppi en tallerken med varm melk. Og masse krem mellom mandelmasse biten ( som er godt rotet ned i bollen) og toppen med melis på. VILL HA SVENSK "FET TISDAGSBULLE" NUUUUU!!!!!
tante grusom master of law Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #31 Skrevet 11. februar 2010 Oj, är du en syster från Sverige? Varifrån då om jag får fråga? Själv är jag från kunnskapens centrum Uppsala:)
Gjest sug lut Skrevet 11. februar 2010 #32 Skrevet 11. februar 2010 JEG HAR TJUVSTARTA og i ærbødig respekt for Cat og tante grusom prøvde jeg Samsons svenskeflagg-dekorerte - og de var dritgode med mandelmasse! Nammenamm...
tante grusom master of law Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #33 Skrevet 11. februar 2010 Åååååå! RESPECT Sug lut! Det er jenta si det:) Med svensk flagg og alt. *feller en liten tåre*
Cat.68 Skrevet 11. februar 2010 #34 Skrevet 11. februar 2010 Jepps ). Har bott lite överallt. Fött och uppväxt i Åtvidaberg. flyttade till Ludvika då jag var 12 och till Borlänge då jag var 15. Har hela min ungdomstid i Dalarna. När jag var 20 flyttade jag till Söderhamn og bodde i Ljusne för jag blev lurad hit till Trøndelagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå