lure Skrevet 14. februar 2010 #76 Skrevet 14. februar 2010 lyste et klart og tydelig cb kryss i dag ! Hurra ! Men det er trist og lese om dere, som det ikke klaffer for Ønsker dere all lykke fremmover, det er mye igjen av 2010, skal se det blir et godt år
lene80 ¤ruger på 2 egg¤ Skrevet 14. februar 2010 #77 Skrevet 14. februar 2010 Heia damer Så trist, mmp at det ikke gikk denne gangen håååper det klaffer veldig snart for deg!! Gratulere nye rugere :-) har ikke vært inne her på noen dager.. Gratulere lure med positiv test, blir spennende å se hvor mange som følger etter Hvordan går det med dere rugere da? Her snegler dagene seg avgårde....å kjenner lite av symptomer... Hadde stikkinger og mensmurringer rugedag 4-6. i dag kjenner jeg lite. (rd 7) økt utflod har jeg hadd på dag 5 til i dag...hmmm.. Kjenner dere noe? Kjenner jeg blir sprø av ventinga,hehe..
Atilla10 Skrevet 14. februar 2010 #78 Skrevet 14. februar 2010 Heisan dere. Jeg hiver meg på denne linken jeg. Har satt inn ett blasosyt egg i uke 6 skal ta blodprøve i slutten av uke 7. Dette er mitt andre forsøk og tenkte det kunne være hyggelig å følge flere som ruger i uke 6. Litt info om meg kanskje. Jeg er snart 35 år og har nå mitt 2 forsøk. Første forsøk var med veldig bra egg 14 celler og 8 celler, men gjorde ikke jobben de skulle gjøre gitt. Føler derimot nå at jeg faktisk er blitt gravid. Hadde noen stikkinger i magen rundt feste dagene samt nå føler jeg meg liksom stinn i magen. litt merkelig følelse. Forrige gang merket jeg faktisk at det glapp ca en uke før jeg skulle inn å ta blod prøve, men føler det anderledes nå. Noen andre som har noen erfaringer å komme med?
MK73 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #79 Skrevet 15. februar 2010 Jeg "heiser" oss opp litt... Hei, Atilla, og velkommen til oss :-) Det blir spennende med blodprøve for deg - når er det den skal tas da? Jeg har sluttet å jakte på symptomer. Det jeg mener, er at det er noen forsøk siden jeg gjorde det sist. Gitt at vi alle opplever svangerskap forskjellig, at samme kvinne kan oppleve to svangerskap helt forskjellig, og det faktum at vi er proppet fulle av hormoner i større eller mindre grad gjør det helt umulig å kunne si noe med noen som helst form for sannsynlighet - så da stresser jeg ikke meg selv opp med det lenger. Nå skal det jo sier at jeg har vært gjennom denne dansen noen ganger (7. ordinære forsøk, 8. innsetting nå) - så det er i alle fall min erfaring. Resultatet er ikke klart før man er sikker på at mensen er kommet eller man har fått positiv test på et sent nok tidspunkt :-) Herfra er det ikke så mye nytt å rapportere.. RD 9 er nå overstått. Det begynner å nærme seg tidspunkt for når mensen kan dukke opp, så det blir en spennende uke! Hvordan går det med dere andre?
Atilla10 Skrevet 16. februar 2010 #80 Skrevet 16. februar 2010 Heisann. Så godt å se at det er liv i denne tråden :-) Jeg skal ta blodprøve på fredag den 19 så det blir spennende er jo bare noen dager til. Så kan jeg ta tisse test den 23. blir vanskelig å vente til den 23, men bør nok gjøre det slik at alt gjøres riktig. Testet litt tidlig forrige gang og den var negativ, men visste jo det egentilg også, merket da at det glapp en uke før jeg skulle ta blodprøve, men har ikke følt at det har glippet enda. Så nå håper jeg virkelig at dette går veien altså :-) MK73 når skal du teste da? Er jo veldig spennende med denne ventetiden. Nesten ikke til å holde ut.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2010 #81 Skrevet 16. februar 2010 heisann:) harlove meg selv og sambo og roe aktiviteten her inne i rugeperioden men en liten oppdatering kan vel ikke skade....hihi;) er jo bare på rd 4 idag, igår gikk jeg meg en laang tur og når jeg kom hjem fikk jeg sånne sinnsvake smerter/sviende følese over skam benet som ett belte fra lysk til lysk om dere skjønner...og det gjorde vondt helt ned i lårene:( måtte bare stå stille til det ga sa.....uff... etter det murret det resten av dagen....idag merker jeg INGENTING NOE sted,,,,pluss at rd3 er vel tidlig at egget har festet seg uansett så hva det nå var så var det ihvertfall vondt:( ellers ingen bivirkninger av cyclogesten bortsett fra at det kom en del ut igjen i dag kort tide etter morgen "skuddet" jeg ligger alltid minst 20min ettepå... ingen ømme pupper eller noe....oppblåst til tider me det kommer og går.... i morgen begynner jeg i jobb igjen så da går forhåpentligvis rugetiden fortere.....lykke til videre jenter!!!)måtte vi alle få positive tester!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2010 #82 Skrevet 16. februar 2010 var det mulig å grine seg til en ny tråd?? er det uhøflig av meg å lage ny eller bør trådstarter få gjøre det??er det noe regel på det ellar???!hehehe:)) ikke godt å vite...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. februar 2010 #83 Skrevet 16. februar 2010 glemte å si at jeg har hatt forferdlig mye hjertebank siden natt til søndag...rd 2ca.. var så voldsomt at jeg ble redd....og fikk enda mer hjertebank...nå er det bare sånn innimellom men helst på kvelden...hva kan det være da?man blir jo bare eredd når såt skjer...det var jo også så tidlig i ruge perioden at det har desidert ikke noe med prikken i magen å gjøre:( pulsen er ganske høy store deler av dagen:....var plaget med dette for flere år siden men da var det angst relatert.....og den tiden er over for lengst....
Pia76.. Skrevet 16. februar 2010 #84 Skrevet 16. februar 2010 ROOOPER på nyyyyy tråd jeg også,,,skriver her imens;) Så innmari trist att det ikke gikk denne gangen mmp. Neste gang da SKAL det gå. Dere ha 1 på frys,,eller husker jeg feil no? Må gratulere deg igjen lure. Arti når noen lykkes her inne synes jeg. Jeg kan teste imorgen. Men veit jaggu ikke om jeg tørr. SÅ redd for å bli skuffet---IGJEN. Har 2 siste dagene hatt smerter på hver side av underlivet. Aner ikke om det er pga uttaket. Har jo ikke hatt plager før no. Noen som har peiling? Ellers så er ømheten i puppene borte,det samme trøttheten jeg hadde.. Tøysekroppen: Jeg hadde villet snakket med en lege ang der hjertebanken. Sånn kan du jo ikke gå(. Aner ikke hva det kan være jeg nei,,men håper att legen kan svare deg.
lille du:)*gravid* Skrevet 16. februar 2010 #85 Skrevet 16. februar 2010 Er også for en ny tråd, denne er blitt noe lang nå.. Pia76- spennende med testdag imorgen:)! Hvilken dag er du på da? Kan nok kanskje vær lurt å ta det opp med lege tøysekroppen, bare for sjekk:) Jeg er på rd 9 idag, og klarte ikke å vente med test..Vet det var tidlig men men..Testen viste en uuuubersvak strek oppover(et kryss), men bare så vidt den kunne skimtes, den streken som viser negativ var mye sterkere..Velger å tro at den kanskje er positiv da;)- og så ta ny test på fredag:) Når skal dere andre ta test? Off, spennende dette ja- håper dagene til fredag løper avgårde:)..
Pia76.. Skrevet 16. februar 2010 #86 Skrevet 16. februar 2010 Dag 13 her idag (regner med innsettingsdagen jeg) Men da er du jo gravid da lille du:))))))....En strek er en strek veitdu;) Gratulere gratulere:=)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 16. februar 2010 #87 Skrevet 16. februar 2010 Heihei, jenter - spennende med dere som nærmer dere testdato!! Føyer meg til MKs betraktninger rundt symptomer: ingenting trenger å bety noenting. Jeg håper magevondtet skyldes såre eggstokker (og ikke pre-menssmerter), og puppene er ømme, ja, men hva kan man vente når man er stappa med hormoner. Her i huset har vi veldig god følelse denne gang, jeg omtales i flertall (Sarah og 4-cellene), og mannen min tillot seg å nevne mulig fødsel senhøstes. Veldig skummelt, fallhøyden blir stor. Det husker jeg også fra Hausken-forsøket i sommer, det eneste jeg var misfornøyd med var at vi etter innsett fikk et a4-ark med "termindato" på. 4. mars. Kommer jeg aldri til å glemme. Det ble liksom overtydelig at det skal bli baby av dette. Mitt mål er kryss på testen. Hvis dere skjønner. Vel, enn så lenge er alt såre vel, men lillehjernen forbereder hyggelige aktiviteter i mars for å minne meg på at det også er et liv etter testdato. Hell og lykke til ukens testere! Klem fra
lille du:)*gravid* Skrevet 16. februar 2010 #88 Skrevet 16. februar 2010 Sarah70 bra at dere har en god følelse:). Kanskje det klaffer nå! Er du kommet langt i rugingen? Ja, jeg vet, men den streken var bare så veeeldig svak, så tør ikke å tro på den enda.. Skal se om jeg ikke finner disse testene som viser gravid/ikke gravid- de er ikke til å misforstå Lykke til imorgen med testingen- krysser fingrene:)!!
Sarah70-har 2 gull Skrevet 16. februar 2010 #89 Skrevet 16. februar 2010 Neida, jeg hadde innsett på lørdag, jeg. Rd3 idag. Så mensfrykten er langt unna, men den tiltar neste uke, vær sikker! Hvis du har testet veldig tidlig kan det være hormoner som slår ut, men la oss krysse fingrene og håpe det beste!!
pærebanan Skrevet 16. februar 2010 #90 Skrevet 16. februar 2010 Åhh så spennende dette er!!! Gratulerer til alle dere som er rugere, denne tråden er den virkelig spennende!!! Skulle ønske jeg også var ruger, men det tar jeg "igjen" ved neste forsøk:) Satser på oppstart i mai. Håper på positiv test til dere alle, og at spiren(e) klorer seg fast i ni måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå