Gå til innhold

Denne helgen _SKAL_ jeg være flink

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet, jeg _MÅ_ slanke meg.

Nå er det ingen vei utenom. Jeg er smellfeit.

Jeg er jo så flink hele uken.

Fra mandag til fredag har jeg gått ned 2 kg. Litt hver dag.

Ååå så mange ganger tidligere jeg har klart det, men på mandag morgen, er de to kiloene tilbake igjen, BLÆ.

Men denne helgen _SKAL_ jeg være flink.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!

Klarer det du vil vet du;) ......og det er masse som du kan kose deg med selv om du skal ned i vekt!

Må bare legge om hele livsstilen og tankegangen litt så går det så fint atte!

Lykke til;)

Skrevet

Akkurat, kan da umulig være så vanskelig. Klarer det jo i en stresset hverdag.

Det er bare i helgen det går mildt sagt til h***.

Men _IKKE_ denne!!!

HI

Skrevet

Det virker ikke som du gjør det på den beste måten. Hvis du går ned 2 kg på fem dager er det nok ikke bare fettet som forsvinner. Det høres ut som du sulter deg, slik at vekttapet også er vann og mat i fordøyelsessystemet. Dermed blir det utrolig vanskelig å ikke sprekke - og i tillegg lager du krøll på forbrenningen din som tror kroppen er utsatt for en sultkatastrofe eller noe og dermed setter alt på sparebluss. Ikke rart helgas fristelser blir for store da.

Gå inn på sidene til www.vektklubben.no. Der får du masse gode tips og kan føre matdagbok og treningsdagbok på nettet - helt gratis. På den måten ser du hvor mange kalorier du får i deg i forhold til hvor mange kalorier de anbefaler.

Dessuten kan du kose deg med "ulovlige" ting i kontrollerte mengder ved å bruke tilmålte "frimerker". Det gjør at det ikke bygger seg opp en uutholdelig spenning mellom sultfølelsen din og all den herlige, fristende, fetende maten du er nødt til å forholde deg til.

Jeg går ned ca 1 kg i uka ved å følge opplegget der. Bare spør hvis det er noe du lurer på. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...