CMH Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Skal dere følge med på neste runde? Fant nettopp ut av en av min samboers kompiser/kollega skal være med denne runden. Kjenner han litt, så det var jo litt artig Selvom det er sånn passelig hjernedød underholdning!
Dronningen! Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Drikk, spy og pul- hotellet? Nei, det er hjernedød underholdning med deltagere som er sentrert rundt sin egen navle! Nei da ser jeg heller på Derrick i 12 timer - sammenhengende:o)
Bolla:) Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 ja er akkurat ferdig å se på den svenske så venter bare på norske versjonen elsker sladretv;)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg skal se, og jeg gleder meg
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Jeg blir så flau av sånt at jeg ikke kan se på det. Hvordan klarer disse menneskene å leve med seg selv i etterkant?
Elletuppa Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Jepp skal se det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns det er knall tom hjerne underholdning
anneli84 Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 jeg skal se!! definitivt.. syns det er innmari morro og se andre driter seg ut.. hihi
Elletuppa Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 Jepp skal se det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns det er knall tom hjerne underholdning
Rampongi Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 hm, ja det er jo nesten en antropologisk studie i mennesker som ikke virker direkte smarte (godt mulig de er smarte, men de virker ikke smarte på serien) og som egentlig bare er ute etter å bli kjendis eller pule rundt. Når det er sagt er det jo spennende å se på når mennesker gjør så mye rart og fjernt fra min verden. Jeg husker en av deltakerene i fjor kunne melde at han mente at serien kunne lukke noen dører for seg, men det var kanskje dører det ikke var så nøye med.. eller noe i den duren. jaja, hver sin smak.
solstråle69 Skrevet 5. februar 2010 #11 Skrevet 5. februar 2010 Jepp! Det håper jeg å få med meg! Skikkelig "hjernetømming", ren underholdning hvor hjernecellene kan hvile totalt! :-) Synes det er helt topp, jeg! Og jammen er jeg glad for at jeg har blitt "stor" nok til å innrømme det! :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå