Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere følge med på neste runde?

Fant nettopp ut av en av min samboers kompiser/kollega skal være med denne runden. Kjenner han litt, så det var jo litt artig :) Selvom det er sånn passelig hjernedød underholdning!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk, spy og pul- hotellet?

Nei, det er hjernedød underholdning med deltagere som er sentrert rundt sin egen navle!

Nei da ser jeg heller på Derrick i 12 timer - sammenhengende:o)

Skrevet

ja er akkurat ferdig å se på den svenske så venter bare på norske versjonen :) elsker sladretv;)

Skrevet

Jeg skal se, og jeg gleder meg :D

Skrevet

Jeg blir så flau av sånt at jeg ikke kan se på det. Hvordan klarer disse menneskene å leve med seg selv i etterkant?

Skrevet

Jepp skal se det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns det er knall tom hjerne underholdning

Skrevet

jeg skal se!! definitivt.. syns det er innmari morro og se andre driter seg ut.. hihi

Skrevet

Jepp skal se det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Syns det er knall tom hjerne underholdning

Skrevet

hm, ja det er jo nesten en antropologisk studie i mennesker som ikke virker direkte smarte (godt mulig de er smarte, men de virker ikke smarte på serien) og som egentlig bare er ute etter å bli kjendis eller pule rundt.

Når det er sagt er det jo spennende å se på når mennesker gjør så mye rart og fjernt fra min verden.

Jeg husker en av deltakerene i fjor kunne melde at han mente at serien kunne lukke noen dører for seg, men det var kanskje dører det ikke var så nøye med.. eller noe i den duren. jaja, hver sin smak.

Skrevet

Jepp! Det håper jeg å få med meg!

Skikkelig "hjernetømming", ren underholdning hvor hjernecellene kan hvile totalt! :-)

Synes det er helt topp, jeg! Og jammen er jeg glad for at jeg har blitt "stor" nok til å innrømme det! :-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...