bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg er GRAVID!!!! Har ikke vært aktiv her inne siden forrige forsøk da jeg hadde en MA i sommer. Vi har nå vært gjennom vårt 3. offentlige forsøk, og har testet positivt idag. Hcg på 207, det var en fin verdi sa de på Riksen. Føler meg utrolig heldig som har fått en ny sjanse, men er selvfølgelig redd for å miste igjen, det har vært en lang og tung høst for oss begge. Men denne gangen SKAL det gå bra, og jeg vil være her inne sammen med dere lenge! Har sett at det er mange kjente navn fra mine første to forsøk, gratulerer så masse til alle dere som har fått det til siden sist jeg var her!!!!! Hilsen en som er glad, lykkelig, forvirra og litt nervøs.
Gullblomst Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Gratulerer og lykke til! Håper du blir værende her i minst 8 måneder fremover
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 GRATULERE så mykje - hugsar sjølv den fantastiske følelsen frå då me òg vart gravide etter å ha opplevd MA - det gjekk så fint at;) Velkomen hit og lykke til! Klem
johine gravid med Tvillinger! Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Gratulerer så mye og velkommen hit
Astra71 - tvillingmor Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer masse til deg/dere! Det skal nok gå bra denne gangen, husk at du har statistikken på din side! Jeg kjenner godt igjen den nervøse følelsen som skyldes at man har mistet før, men prøv alt du kan å ikke ta noen sorger på forskudd (selv om det kan være vanskelig). Jeg har selv vært helt bombesikker på at det har gått galt opptil flere ganger i dette svangerskapet, bl.a. pga store blødninger, men så har jeg altså heldigvis tatt feil hver gang. Nå er jeg i min 21 uke med tvillinger, og alt ser kjempefint ut, kryss i taket :-) Nå må du kose deg masse framover, og husk at vi er her hvis du skulle trenge litt oppmuntring innimellom ;-) Stor klem fra meg
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Gratulerer så mye...Husker godt da du mistet...ble gravid bare noen uker etter deg og fryktet MA som bare det...Men det gikk bra heldigvis, og det vil også gå bra med deg denne gangen, det har du fortjent!!!!!!!!!! Lykke til :-)
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Alle gode ting er tre! Gratulerer med spire på siste forsøk; den sitter nok nå :-)! Nyt tiden :-)!
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk for gode ord og tanker. Det betyr mye å høre det fra dere som har slitt dere gjennom diverse forsøk og endelig kommet i mål. I sommer turde jeg aldri komme inn her, jeg hadde kanskje en liten tvil om at alt var i orden, men denne gangen vil jeg være her inne! Jeg vil ha tro på at dette skal gå, og jeg vil ha dette stedet å gå til når jeg lurer på forskjellig. Vi har fått ekstra tidlig UL denne gangen, 6+5. Det er jeg veldig glad for. Gleder meg og gruer meg og håper disse to ukene skal gå fort og bra! Det kan vel være for tidlig for å se hjerte, men håper legen kan si om alt ser ok ut.
bobbygirl♥♥m/tvillinggutter Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2010 .... og Astra, så glad jeg ble når jeg leste om deg og tvillingene! Du har vært en fantastisk støtte for meg under forsøk nr. 2 og for veldig mange andre her inne. Etter alle dine forsøk og alt du måtte gjennom i sommer er det ingen ting som kunne glede meg mer enn at du nå er gravid og halvveis i mål!!!! ♥♥♥♥♥♥
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Så flott!!!!!!! Gratulerer så masse:)))))))) Denne gangen skal du henge her inne til du har fått lille bebisen din skal du se! Har selv mistet 3 ganger og vet hvordan du har det..... Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå