Gå til innhold

Ung mor!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei på 16-17-18 år er ung mor..

Synes ikke at ei på 21-22 år er ung mor. Å stakkars meg..

Eller hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjell på "alt for ung mor" og "ung mor" ;-)

Skrevet

Ei på 16-17 år er en FOR ung mor....

18 -22 er ung mor;)

Skrevet

Ja, det er kjempesynd på deg som ikke synes at noen på 21 er en ung mor ...

Skrevet

Tja, jeg er 21 år. Og ung da. Men ikke sånn kjempeung vil jeg si :) Og det er ikke stakkars meg synes jeg ;)

Skrevet

Med tanke på at man fortsatt har maaaaange år igjen til 80 når man er 21/22 så vil jeg si at man er ung når man er i tyveårene.

Sukk, skulle ønske jeg var ung igjen :D

Så nyt tiden. Du (dere) blir tidsnok gammel ;)

Skrevet

Jeg var 17 når jeg fikk mitt første barn, syntes ikke jeg var alt for ung mor, regnet meg som ung mor.. 21/22 er vel ung mor, men så mye etter det vil jeg ikke kalle ung mor. men man er jo fortsatt ung, men syntes ikke man er ung for å være mor.

Skrevet

Jeg er 27 når babyen kommer og ser på meg selv som ung mor. Jeg er enda 2-3 år yngre enn gjennomsnittet.

Skrevet

Til sammenligning er jeg 27, har allerede tre barn og føler litt på at tyngden av det ansvaret gjør at jeg ikke er så veldig ung mer :) Jeg synes det er morsomt at vi alle er forskjellige, og man er ikke eldre enn man føler seg ;)

Skrevet

Under gjennomsnittet eller ikke, du er da ikke ung mor når du får din første som 27-åring:-)

Selv får jeg nr. 3 som 27-åring, og da er jeg ung trebarnsmor, men ikke ung mor til nr. 3.

Skrevet

16-17 år er kjempe ungt. man er jo ikke ferdig med videregående engang. 20-21 er ungt det også,men man har kanskje fått en seg en utdannelse og jobb slik at det blir litt lettere å forsørge den lille.jeg var 27 år og veldig glad jeg ikke fikk før.vanskeligere å være mor enn jeg hadde trodd på forhånd. ihvertfall når babystadiet er over og de får egne meninger.enda jeg er utdannet barnevernspedagog og kan teorien.men ikke like lett på hjemmebane.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...