solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Ja, jeg har gjort det =)) Og man kan jo gjøre det med mye annet. Jeg gjør det også med gressløk =)))
Libido- Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 purreløken holder seg i ukesvis i kjøleskapet også =)
musketingen Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Samme problemet har jeg! Gidder aldri kjøpe inn purre eller gressløk, for synes aldri jeg rekker å spise det opp. Blir alltid liggende til jeg kaster det. Lettere når det er i frysen, da har man det liksom alltid liggende. Det skal jammen meg jeg også gjøre:)
Panterjenta85 Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 er det ikke nokså vanlig å gjøre det med vårløk også? syns jeg husker det fra da jeg var liten. Vi tok opp en pose fra frysen med noe grønt oppkutta og var noen ganger usikre på om det var purre eller vårløk..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 JA og om du legger det på glass lukter det ikke så mye heller.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå