Gå til innhold

Hjelp! Hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for første gang for to uker siden, og av nyskjerrighet så fant jeg fram speilet for å sjekke tilstanden nedentil, og da oppdager jeg at jeg har fått kjønnsvorter i området rundt klitoris. En kjempestor og mange små! Syns dette er kjempeekkelt, og blir litt bekymret for at det skal spre seg, eller at det skal bli infeksjon eller lignende.. noen som vet om det finnes noe på apoteket for det? Syns det er så sinnsykt pinlig å måtte gå til legen.. Tør ikke engang og si det til samboer... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hadde du dette fra før av da og har et er utbrudd nå? Kjønnsvorter er jo en kjønnsykdom. Så du må jo ha fått dem av samboeren din hvis du ikke har hatt andre partnere i det siste da.Du må kontakte legen, jeg tror de fryser dem vekk pga fare for celleforandringer. Disse vortene kommer av hpv.viruset som kan gi celleforandringer.

Skrevet

Men hadde du dette fra før av da og har et er utbrudd nå? Kjønnsvorter er jo en kjønnsykdom. Så du må jo ha fått dem av samboeren din hvis du ikke har hatt andre partnere i det siste da.Du må kontakte legen, jeg tror de fryser dem vekk pga fare for celleforandringer. Disse vortene kommer av hpv.viruset som kan gi celleforandringer.

Skrevet

Men kjønnsvorter er jo en kjønnssykdom og du må jo ha fått disse fra din samboer, hvis du ikke har hatt andre sexpartnere i det siste. du må dra til legen og jeg tror de fryser dem bort pga faren for celleforandringer da disse vortene stammer fra hpv-viruset, Tror kjæresten din også må sjekkes.

Skrevet

Kjønnsvorter er et virus som ligger latent i kroppen om man først har blitt smittet. Man kan få utbrudd når som helst, men man kan også slippe unna utbrudd.

Du må dessverre til legen for å få resept. Men dette er legene så vant til, så de skriver ut resept uten noe om og men. Mulig du må vise dem til legen da.

Husk at kjønnsvorter er smitsomt når du har utbrudd, så å ikke si noe til samboeren din er dumt. Han vil vel også se dem etter hvert?! Dessuten kan det spre seg om det ikke behandles.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...