TurboPrinsessen:-) Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 "De blir bare skikkelig grinete når du kjefter sånn!" Kremt... det har vel vært en gang eller to det har tippet litt over i hodet mitt, hun har rett og slett munndiare! Trøtt og sliten så er det ikke alltid jeg orker alt maset..: "mamma?, atte...." mamma?, atte...." "mamma? atte..." Mamma, husker du... ?" "mamma, husker du...?" Så en av disse gangene hvor jeg kjeftet litt, etter ørten beskjeder!!, fikk jeg dette irritert slengt tilbake, av min 3.5 årige datter.... Uff, allerede NÅ? Hva når hun blir tenåring?? Får håpe hun har ungdomsopprøret sitt allerede nå... hehe.. Synd jeg ikke får sjangs til å skrive ned alle disse gullkornene hennes. Hun mener forresten at man ikke kan kjefte på jenter, bare på gutter... fordi jenter er prinsesser. (har hun dette fra barnehagen tro?) Hun vet forskjell på gutt og jente. Spurte henne hvordan hun så dette; Jo, guttene leker med spiderman vel! Hehe, husker ikke hva hun sa om jentene, men det var noe "jentete" Måtte bare dele.... :-)
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 hahah...kjenner meg veldig igjen her. Min jente på 3,5 er helt utrolig skravlete og masete og sier så mye rart at det ikke er til å tro. Også ekstremt opptatt av forskjellen på jenter og gutter. Jentefarger, jenteleker, jentestemme(ikke guttestemmen som hun kaller den strenge stemmen min). Hun sier hun drømmer bare om hjerter og sommerfugler, for det gjør jenter. Imotsetning til gutter som drømmer om brune kjoler (hun liker ikke at jeg forsøker å få henne til å gå i brune kjoler nemlig)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå