*Udon'tKnowMe* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Aldri vært der jeg..og søs sendte meld om jeg hadde noen ønsker fra thailand til bursdagen min?
Lillesnuppis Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Duk Morgenkåpe Orkideer ( falske) Kjempe fine Pynte putetrekk. Er noen av tingene jeg har fått fra Thailand.
camilla^ Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Jeg fikk sengeteppe av min søster når hun var der. Det er av silke og er kjempe fint. Det er veldig tynt, så jeg har også brukt den som duk. Jeg er ikke den som bruker sengeteppe. Mamma bruker det samme som teppe i stua. (det er mest for synsskyld, men perfekt å lage hytte av har hun funnet ut) Jeg har fått noen treting, som er håndlaget og malt. Noen er dyr og har noen esker. De syns jeg er kjempefine. Jeg har noen pengepunger, vesker som også er fått derfra. Ungene fikk noen bilder som min søster kjøpte der nede fra en gate selger, de er også veldig fine selv om de kan man jo sikkert kjøpe andre steder også. Min mor har fått noen smykker derfra, litt anderledes smykker. Min søster har noen malerier om hun kjøpte der. Det var vist mye kunst der sa hun, så vis man er glad i dette så kan jo det være noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå