Gå til innhold

Sex etter MA? noen med erfaring ? Takk snille dere som orker å svare...

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dager siden utskrapning, blødde bare to dager og siden da har bare kommet litt utflod med blodspor (sorry detaljer)

KAN VI HA SEX TRO?

Legen sa vi måtte vente til jeg hadde sluttet å blø.., men dette er jo ikke blødning men noe midt i mellom hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ER lurt å vente 2 uker...

Men.... vi klarte bare 7 dager vi :S

Men jeg blødde ikke det hele tatt etter utskrapningen jeg da. behøvde bare bind for bittelitt utflod første dagen.

Så lenge du blør betyr det jo at eventuelle sår der inne ikke er helt ferdig grodd og du kan risikere infeskjon on du har samleie.

Tipper på at risikoen synker drastisk om dere bruker kondom :)

Skrevet

Takk for svar :)

Tror nok vi får holde ut noen dager til da ;) Såå lyst på sex, rart med det når man ikke kan...

Skrevet

Kan ikke dere kose dere uten penetrering da? Mye godt man kan finne på uten at det nødvendigvis ender i samleie. For det er vel for å unngå infeksjon det er anbefalt å vente?!

Skrevet

Vi fikk streng beskjed om å unngå samleie og karbad i 14 dager minimum, evt til blødningen har stoppet. Men på grunn av infeksjonsfare og muligheter for komplikasjoner var det viktig å vente. Tror nok det er lurt å vente litt.......

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ikke bade før jeg hadde sluttet å blø, men de sa ikke noe om samleie. Et par dager etter at blødningene hadde stoppa så hadde vi samleie, og dagen etter fikk jeg vondt og begynte å blø igjen. Da jeg ringte legen sa det at jeg ikke skulle ha hatt sex før det hadde gått tre uker. Så det er sikkert lurt å vente til alt har grodd ordentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...