Gå til innhold

m+k sin skr.tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, samme som jeg hadde fra uke 11 det, så det stemmer med beskrivelsen din. Og du er jo i tillegg slank og livmora er delt.

Så utrolig trist at det ikke ble noe med venninnen din, men heller det enn å smitte hele familien, og visst du heller ikke er helt i 100 og sønnen din ikke heller er det er det sikkert til det beste¨å ta det en annen dag, selv om det suger!!!!

Skulle hatt en romantisk kveld med mannen du! Du får høre om han ikke kan flytte kvelden til en annen gang`?

Håper du føler deg litt bedre nå! Stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ja, vi får se da vettu:) jeg er ganske sikker på at det er babyen ja:)

Ja ble skikkelig lei meg når det gikk føyken med helgens planer. Sambo skal jo til Dk fra onsdag til torsdag neste uke og så skal han p fest med gamle venner fra turn-tiden neste lørdag så jeg føler jeg er mye alene nå. han er jo på trening 3-4 kvelder i uka også. Så jeg prøvde jo å hinte om at jeg hadde lyst å gjøre noe koselig i helga og at jeg ikke hadde lyst å være så mye alene. Men tipper at han ikke tar hintet og går på poker likevel. Han hadde jo veldig lyst til det også da, så vil ikke nekte han det nå...

Håper heller han kommer på bedre tanker selv.

Uff, nei nå ble det mye negativt fra meg merker jeg. Beklager det altså, men jeg føler meg bedre nå som jeg har fått spydd ut alt det vonde til deg:)

Takk for at du gidder å høre på sutremaddemor:)

Stor klem

Skrevet

Huff skjønner deg godt. jeg har jo samme problemet med d å være myyye alene kvelder og helger,men det dreier seg om jobb og ikke uteliv, det har han ikke tid til,men nå har han tatt seg fri søndag, så da har han fri fra lørdag kl 12. Deilig.trodde jeg!!!! men så er d den hersens OL da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men får prøve å lokke han med å finne på noe annet. Min datter skal sove hos mormor, så får lage noe godt hvis ikke denne lørdagen og blir ødelagt mes spying som alle lørdager har blitt til nå hehe. Klem

Skrevet

Ja du vet nok godt hvordan jeg har det nå..... men men:) Ha ha, så OL er ikke intr for deg? Jeg kommer nok til å følge med på en del tenker jeg. I alle fall langrenn, alpint og skiskyting.

I dag er jeg forresten hjemme:) Ringte til jobb og sa lillegutt er veldig forkjøla og at jeg logger meg på litt hjemmefra og har litt hjemmekontor i dag. Så kjørte jeg lillegutt til karneval i barnehagen. Så nå skal jeg jobbe frem til kl 12 tenker jeg og så skal jeg hente lillegutt igjen. For han er veldig snørrete, men ingen fevber da. Men tenkte det kunne være greit å holde han inne i dag og etter lunsj går de nok ut i barnehagen. Så det var en halveis sannhet at jeg måtte være hjemme i dag da:)

Skrevet

Så godt du holdt deg hjemme idag slik at du kan ta d i ditt tempo! Og så gøy for sønnen å komme på karneval for så å komme litt tidlig hjem til mammaen sin. Nå har vi vært å handlet inn litt til helga. Tenkte å lage svinesteik idag m hjemmelaget saus og gr.saker. handlet og litt kanelboller og inngredienser til sjokoladekake og vaffler. Er jo trippel dag til søndag så må vel trø til litt da ja. Formen idag er fin. Kun bekkenet og voksesmerter i lyskene som trøbler, men d er ok. Sov på ettermiddagen i går og godt i natt så har nok litt å si. ha en fin ettermiddag. Stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...