Gå til innhold

m+k sin skr.tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn; da er den litt mindre synlig her:)

Stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

H-hi-hi-kjære vene, hormonkjærrringer:)

Skravle i vei dere, både her og alle andre steder.....gjerne med STORE bokstaver også;)

God helg fra ei inne"oss over30" tråden vår!

Skrevet

Hohohoooo, for noen hormonbomber her inne:)

Skravle i vei dere, inne her, eller andre steder, gjerne med STORE bokstaver om d behager også:)

Helgehilsen fra ei inne på "oss over 30" tråden vår!

Skrevet

Ja,ja, dobbelt opp gitt:)

Skrevet

Hehehehehehehe, jeg tror jeg dauer av latter. Flott tråd du har starta vennen. Kos deg m gjestene ikveld. Stoooooooooooor klem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Skrevet

Hi hi:) Måtte jo bare ta på alvor at noen følte seg støtt av våre innlegg her, så nå skal vi fortsett litt mindre brautende fremover:) Vi vil jo ikke at noen skal være sure på oss....

Helgeklem til dere alle:)

Skrevet

hihi. Håper du hadde en fin kveld med besøket ditt igår og klarte deg fint uten å kaste opp hehe. tusen takk for at du nevnte det med å vstryke på magen, hjalp betraktelig på kynnerene i går. Idag fikk jeg et ganske kraftig spark, kvakk nesten. Faren er reist på treningskamp, så kanskje den lille prøvde å si i fra til sin far og trener at han /hun ville være med å sparke ball hehe. Fikk besøk av ei venninne i sted jeg ikke hadde sett på lenge. Hun har 3 jenter. Tvillinger(på 6 år) og ei datter på 3 som var med. det var veldig koselig. Nå er jeg tilbake på sofaen for å se Greys før det blir handletur m gubben når han kommer hjem om en times tid. Ha en fin lørdagskveld. Stooor klem fra meg.

Skrevet

Heia!

jo jeg hadde en veldig koselig kveld:) ble kyllingsalat, så det gikk greit.

I går fikk jeg sove lenge og derfor var formen på topp i går:) jeg tok med lillegull på handletur og vi bare koste oss og på nkvelden kom svigers for å være barnevakt mens jeg skulle på jentekveld og sambo på guttekveld:) jeg var hjem i seng kl 00.30 og ble vekt kl 03.40 av sambo som kom hjem dritings:( Han klarte jo ikke å være stille for 5 øre og så begynte han å snorke noe jævlig så jeg måtte til slutt re opp på gjesterommet til meg selv. 1 time senere nkom lillegull og var veldig klar for ny dag....... gjeeeeeeeesp.......

Tror vi må komme oss ut en tur i det nydelige været i dag og så får jeg prøve å sove litt også. ble bare timer i natt.... og da er jeg kvalm igjen...

Ja ja, blir vel bedre etterhvert:)

Stoooor klem

Skrevet

Hehe, ja da tenker jeg du var blid!! Tror det hadde klikket for meg hihi.

Skal si han våkner tidlig den lille gutten. Jeg fikk ødelagt vår lørdagskveld jeg da. Spiste 2 sjokoladebiter, og da var d gjort. Spøy som en gris og var kvalm og sovna mesteparten av kvelden. Dette skjer HVER lørdag, skjønner ingenting. Men idag er formen bedre og vil ut på utsiden en tur i det fantastiske været. Ha en flott dag. Håper sambo ikke er alt for dårlig idag da hihi. stooor klem

Skrevet

Hei hei dere to:-) Må bare inn her og takke for babystøvet katta sendte meg på den andre "forhatte" tråden deres:-)

Tusen takk! Ja håper jeg veldig snart kommer inn hit nå og at lille gullet vårt skal få bli storebror om ikke alt for lenge.

Masse masse lykke til videre til dere begge, og utrolig kjekt å høre (lese) hvor gode venner dere er blitt her inne!

De som kritiserer er nok bare litt full av "negativitets" hormonet...

Ha en fin ny uke! Klem M-79:-)

Skrevet

hehe, takk for det. Vi venter på deg!!!! Klem

Skrevet

Hei vennen. hvordan gikk det hos legen med sønnen idag? klem

Skrevet

M79; tusen takk for det:) Så koselig da!

Håper virkelig du kommer etter snart!!!

katta mi; joda det gikk fint foreløpig. Føflekken var veldig betent så vi måtte begynne med antibiotika i salve på flekken og plaster over. og du kan tro at det var SKUMMELT! Lillegull hylte og grein og dro meg i armen og sa vi skulle gå:) Så fikk han rosiner og var like blid igjen:)

Vi mpå se om 1-2 uker; hvis den fortsatt ser skummel ut skal vi komme tilbake. Først må vi få vekk betennelsen. Legen tok bakterieprøver også, men jeg vet ikke helt hva hun gjør med den prøven.. Ja ja. Vi får tro det går greit.

Så ble den en spontan første ordntlige svangerskapskontroll på meg også da så nå har jeg fått helsekort, veid og målt meg, sjekket blodtrykk (som lillegull syntes var VELDIG skummelt det også) og tatt blodprøver (det var i alle fall dritskummelt for lillegull) og levert urinprøve og så vill elegen ha meg inn igjen om 4 uker for ny kontroll:)

Skrevet

Stakkars lille gutten!!! Mye de skal igjennom du! Får håpe det går fint med den føflekken da, Ikke rart den har klødd og vært rar sålenge den var betent. Godt du gikk til legen idag.

Så flott at du fikk tatt din første grav-kontroll nå da! Veldig greit å få unnagjort de fææææle blodprøvene. Også fint å få litt ofte kontroller, er betryggende det synes jeg.

Er sååå utrooolig kvalm igjen, beg igjen i ettermiddag. Vært 3 dgr med spying nå! Ja,ja, sånn er d bare hihi.

Ha en fin kveld. klem

Skrevet

Joda, jeg føler jeg fikk gjort mye riktig i går:) Men ikke noe kjekt at han er så redd hos legen da. Så det var kanskje greita t han fikk se at det ikke var farlig å målt blodtrykk og ta blodprøve også. Mamma klarte det jo kjempefint og da klarer kanskje han det litt bedre neste gang:)

Det gjør meg ikke noe å ta de blodprøvene da, så den er grei.

Synes faktisk det er litt deilig at jeg skal på kontroll hver uke fremover etter at jeg har passert 12 uker. Da slipper jeg å uroe meg så lenge i gangen:)

Så kjedelig at du plages med denne kvalmen altså! Det er jo utrolig slitsomt! Men hva går man ikke gjennom for å få disse søte små?

Har selv vært en del kvalm i det siste, men jeg spyr ikke jeg da:)

Hvordan er formen i dag da?

Klem

Skrevet

Hei katta mi:)

Måtte dytte oss opp litt jeg. Kan jo ikke ligge på side 2 og ikke irritere noen:) hi hi

Hvordan er formen din i dag da? Har ikke sett deg på et par dager....

Her er formen fin. Har kost meg på morningen i dag sammen med lillegull:) Vi kokte kakao og hadde en deilig frokost sammen før det bar avsted til bhg og jobb.

Er skikkelig gåen i nakken for tiden da:( Kjente at den holder på å smelle ut i ny kink på lørdag og fysio hadde ikke ledig time før enste mandag! Sliter med å snu på hodet..... usjameg. Håper det går over snart.

Klem

Skrevet

Hihi, det har du helt rett i hehe.

Huff, høres ikke noe godt ut m den nakken nei. Du må ptøve å stresse ned litt tenker jeg. Er det jobben som tynger veldig? Er så glad for at du har en sprell levende spire i magen. Sååå deilig at det ser ut til at vi får hver vår lille spire til sommer/høsten.

Har ikke vært helt i form i går. Var kvalm og kastet opp nesten hele dagen. Idag har jeg hatt besøk siden klokka tolv, fikk gjort litt husarbeid før det. Formen har vært ganske fin idag bortsett fra en hodepine som kom snikende nå som besøket har dratt. Tenkte å legge meg litt på sofaen nå mens det er stille i huset.

Håper nakken din blir litt bedre innet et par dager, vondt å gå slik.

Stooor ettermiddagsklem fra meg til deg!!

Skrevet

Så godt å se deg igjen snuppa! Ble nesten litt bekymra for deg når det gikk så lang tid før du dukka opp igjen...

Nå må du bare ta det med ro og ikke stresse for mye du heller da! Den kvalmen blir jo gjerne verre når du er sliten..

Den hodepinen er her hver eneste ettermiddag. Vet jeg drikker for lite på jobb, så jeg må skjerpe meg. I morgen skal jeg ha en vannmugge på pulten hele dagen så jeg husker å drikke. Det er helt ærlig for mye å gjøre på jobben nå. Blir på jobb 1-2 timer lengre enn jeg skal hver dag og når jeg kommer hjem er jeg helt knekt:( Men så er det jo slik at dersom jeg ikke er på jobb så vil det bare hope seg opp til jeg kommer tilbake igjen så uansett hvordan jeg vrir og vender på ting så faller det tilbake på meg selv.... Tror jeg må ha en prat med sjefen min en av dagene og si at jeg gjerne står på den tiden jeg skal være på jobb men at jeg mp bli litt mer streng på å avslutte når jeg skal og jeg må ha mer avlastning..... hater å være sutrehøne!

Ja ja, blir sikkert bedre i morgen:) Jeg er i krig med noen her inne da; det er diskusjon om å fortelle til kommende storesøsken at det er baby i magen. Jeg og surfepia mener det kan være lurt å vente når barna er veldig små, men neida; vi er visst så krisemaksimalister og må slutte å advare folk her inne og vi er visst veldig pessimistisk ifølge noen her inne:) Åh, det er så mye hormoner i sving vettu at folk ikke leser hva man faktisk skriver... se på tråden "mamma har du baby i magen?" startet av sesilia.

Jeg ler av hele greia jeg da:)

Du får si ifra hvis du har lyst på besøk en dag da:) Jeg jobber til kl 12 på tirsdager og torsdager så da passer det bra å stikke på besøk en tur:) Men det må være når du er i formen igjen! Vil ikke slite deg ut vettu vennen!

Stooor klem

Skrevet

Hei på deg vennen!! Ja nå må du huske å drikke+at du tar en alvorsprat m sjefen din. Skikkelig slavedriver asså hehe.

Så du er midt i en diskusjon ja, hehe. Virker som om d blir mange av dem her inne. Synes d er greit å ikke si noe til søsken før etter 12 uker hvis barna er under 12 år gamle. Etter den alderen er de mye mer modne og forstår hvis noe går galt.

Huff nei den formen min har vært klein siden lørdag (ang kvalme og hodepine) kynnerene er mye sjeldnere nå etter mye ro og lite stryking hehe.

Neste uke skal jeg avgårde tirsd,torsd, og fre. Tirs=klippe meg kl 12, tors=på ultralyd og fre til jordmor. Men uka etter der er det ingenting. Da lager jeg gjerne lunsj til deg etter arbeid. Så kan vi skravle og kose oss. Ha en flott kveld og lykke til m diskusjonen.

Beklager at jeg har vært lite inne, men gjør vondt i øynene av å være på pc. Sikkert pga migrenen. Stooor nattaklem

Skrevet

Enig med at det er greit å vente når de er så små ja:)

Så deilig at du har masse på plakaten fremover da! Da går jo dagene litt fortere:) du trenger ikke å styre med å lage masse mat og sånn altså! Vil ikke stresse deg og jeg har jo fri kost på jobb, så jeg lider ingen nød vettu:) Tenkte bare det var koselig å stikke innom deg og hilse på å skravle litt. Vi trenger jo ikke planlegge alt ennå da. Vi snakkes vel noen ganger før den tid, he he:)

Jeg skal jo på UL mandag om 1,5 uke for da er jeg i 2. tri, så da kan vi jo kanskje feire litt da:) Håper det!

Js a jeg må nok prate med sjefen og si at jeg ikke klarer flere oppgaver enn jeg har nå og føler at det faktisk er litt for mye akkurat nå....

Håper bare han forstår og ikke begynner å klage.....

Nei, nå må jeg finne senga her. Er skikkelig sliten og trøtt i kveld.

Stooooor klem

Skrevet

Nååå går det fort til 2-tri for deg. Jippi!!! Klart jeg lager lunsj, er jo ingen stress i d hele tatt! Koker litt egg, varmer noen rundstykker i ovnen osv, Går så greit så! Nå har jeg hatt en god natt med søvn,deilig. Blir vel avgårde etterpå å handle litt middagsmat, og d vanlige husarbeidet.

Nå får jeg få i meg litt frokost! Ha en flott dag. stooor klem.

Skrevet

Ja nå synes jeg selv at dagene går litt fortere:) Er jo allerede 10+3 gitt! Herlig! Har funnet ut at det MÅ være lille skatten vår jeg kjenner i magen også. Det er på samme plass hver gang, inni den lille kulen jeg har:) thihi....

Så godt å høre at du har sovet godt i natt:) De er verdifulle de nettene man faktisk sover godt nå. Har selv sovet godt i natt, men jeg er fryktelig tett om tidlig morgenen. Våkner sånn i 5-tiden av av jeg er tett i nesa og brystet. Satser på at det bare er en lett forkjølelse. Men føler meg fin i formen ellers da.

Eneste i dag er at jeg er skikkelig sovetrøtt.... Har bare lyst å legge hodet på pulten og ta 5 min. Men det går jo ikke. Her skal det ringes ringes ringes og så har jeg visning om en time på et potensielt stort arrangement. Men har faktsik bestemt meg for å bare si det når visningen er ferdig; at jeg har fått tlf fra barnehagen og jeg må hente en febersyk liten venn. Så får jeg se hva jeg gjør i morgen; kanskje blir jeg hjemme.... Tingen er at lillegutt var litt små-pjusk i formen, men han hadde ikke feber i morges. Men han var i sånn form at han fort kan få feber nå. Lettere å skylde på syke barn enn å måtte forklare at jeg jobber nok som det er nå og så videre.... føler nemlig ikke at jeg vil kunne få noe forståelse for det rett og slett, og jeg er ikke sterkt nok psykisk til å evt måtte ta en fight på det. Kjenner at tårene bare vil komme hvis jeg skal begynne å forklare.... Og det gidder jeg ikke.....

Klem

Skrevet

Huffemei. Har ordentlig vondt av deg. Ja synes du skal si det at barnet ditt er sykt og ta dagen hjemme i morgen. Så får du kanskje slappet litt av i helgen. Ønsker deg masse god bedring og en riktig god helg.

Ps du har fått et spm av noen et stk nedover i tråden!! Stooor klem

Skrevet

glemte jo å svare på ang det å kjenne liv! det var akkurat slik jeg opplevde det og, med den kulen du beskriver og hver gang jeg kjenner liv kommer denne kulen enda, derfor så tror jeg helt sikkert d er liv du kjenner. Kos deg. klem igjen.

Skrevet

Ja får se hva jeg gjør ang jobb i morgen. Hadde egentlig tenkt å være hjemme mog stelle litt med hus og hjem fordi en av mine beste venninner skulle komme på besøk fra lørdag til søndag. Men hun har fått omgansgsyke stakkar. Hun tenkte at hun sikkert var ferdig med å spy til lørdag og at det var greit å komme da, men man er jo smittsom 2 dager etter man har blitt frisk igjen og jeg frister IKKE å få det der altså! Du vet; jeg dør jo heller enn å spy.... Så jeg måtte dessverre si til henne at jeg ikke tok sjangsen på besøk og tårene trilllet i strie strømmer hos meg da. Hadde gledet meg så innmari til en jentedag! Vi skulle på shopping og på kvelden hadde gubben ordnet seg med på et pokerlag så jeg og venninna mi kunne ha hele kvelden å skravle på. Nå blir jeg sittende alene hjemme - igjen.....

Fader asså! Har ikke så mange venninner her nede, så derfor jeg gleda meg ekstra. Men men, hun blir vel frisk igjen og så får vi heller ta det igjen senere:)

Så du tror det er liv ja? Jeg sa det til en venninne i dag, men jeg tror ikke hun trodde meg helt. Hun mente at det var ALT for tidlig å kjenne noe.... Me vet ikke om det kan ha noe å si at livmora mi er delt og det er trangere der inne kasnkje? Uansett så er det i den kulen og det er jo positivt at du kjenenr det på samme måte:) har en håndfull kul på venstre side ved trusekanten jeg da:) der babyen ligger, det vet jeg:)

Stor klem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...