Gå til innhold

Gravide tross dårlig celledeling/befruktning?

Millamolly

Anbefalte innlegg

Hei jenter, jeg må høre med dere.

Er det noen av dere som har blitt gravide tross elendig celledeling og lav befruktningsgrad? Vi "faller" alltid ut på dette trinnet i prosessen. Har nettopp hatt mitt 3. avbrutte forsøk. Fikk 12 egg ut (hvorav 3 umodne), 3 ble befruktet, men ingen delte seg riktig så null egg tilbakesatt.

Jeg er helt motløs, og aner ikke hva vi skal gjøre. er det noen klinikker som er spesialister på dette feltet? Føler vi må på dypere utredning enn "har eggposer" og "brukbare sædceller".

Utrøstelig klem fra meg

Fortsetter under...

Vi har hatt ganske dårlig befrukting (også med ICS), ca. 1/3 av eggene befruktet hver gang. Men celledelingen har vært ok, så da har det blitt innsetting. Måtte like vel ha 6 forsøk før spira satt.

Er dere kromosomtestet?

takk for svar, snøfilla :) Jeg er veldig usikker på hva vi skal gjøre. Vi har ikke vært kromosomtestet. Men ved forrige forsøk hadde vi 50% befruktning og fikk utrolig nok satt inn 2 egg, så derfor forstår jeg ingenting.

Hmm.. jeg tror vi skal forsøke en annen klinikk for å se om de gjør noe annet som kan ha betydning. Så mulig vi må kjøre over fjellet vi også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...