Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har vært på jobb i hele dag, og han har gått hjemme (permitert) Idag har vi toårs dag. Jeg er veldig romantisk av meg, så jeg feirer nesten hvør mnd med en liten ting til han. Alt fra et flakslodd til klær. Ikke store greiene, men bare en liten påminelse om at jeg er glad i han. Sist gang jeg gav han en liten ting sa han: åh, glemte det igjen. Men på toårsdagen skal jeg skjerpe meg. Å lenge har jeg gladet meg til det. Jeg har vært på handling idag og kom hjem med tre gensere, en stilig bokser, litt godteri og et flaxlodd. Og er fint kort selvfølgelig. Jeg kommer hjem til bomba hus, skitten mann og 0 gave.. Altså.. det er ikke GAVE jeg vil ha! Men jeg vil ha en blomst! Eller et fint kort!!! Ett eller annet! Er så utrolig skuffa. Vi skal liksom kose oss med god mat ikveld. Men dette satte virkelig en demper på stemninga... *sytsyt*
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Hvem gidder feire hver mnd? Det er da bare tull. Jeg syns det er mye viktigere å vise at man setter pris på hverandre, Noe han ikke har vist deg siden han ikke en gang kan rydde og vaske huset og seg selv.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Det er lov å være skuffet og lei seg, det ville jeg også ha vært. Men det redder ikke kvelden din. Prøv å kos deg med det du har planlagt. Ikke vær passiv-agressiv. Bare vær glad for at du har en mann med god helse, som er glad i deg og som vil være sammen med deg. Prøv å se på HAN som en gave til deg. Han har sikkert plenty med skyldfølelse så da er det bedre å prøve å være litt glad. Spring avgårde og redd kvelden din så blir det sikkert kos og gøy til slutt:-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Spår ikke lang fremtid for dette forholdet hvis du skal straffe han du "elsker" fordi han glemte en dato. Det er vel viktigere ting i livet enn å feire jubilèer....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Skjønner godt at du ble skuffet! Ikek noe artig å komme hjem til bomba hus og en skitten mann. En skitten mann som faktisk hadde lovet å huske 2-års dagen. Og når han i tillegg er en slabbedask som ikke gidder å rydde.... Jeg hadde også blitt sur:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå