kjærevene Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hei. Vi holder til på Medicus, skal i gang med 2 forsøket der så snart mensen kommer. Hadde nuvaringen bare 1 uke, men hadde konstant hodepine når jeg brukte den. Fikk tilslutt vondt i magen, og ble tungpustet, fikk da beskjed om å ta den ut. Hvordan var det å begynne på igjen da? Gruer meg litt jeg, når en står midt oppi det går det jo greit, men det er for meg et kjør på mange plan. Jeg går med spenning, og er nok ikke en av de som kan kalles optimist.... Synes det er godt å ha disse sidene da, for her får en luftet mye, og det er som regel en eller annen som har vært der en er nå, fint å dele erfaringer. Jeg ser at mange her inne er så fornøyd med Medicus og synes de får slik en strålende oppfølgning, kan ikke si meg helt enig der. Jeg føler at mye er tilfeldig. At nå har vi betalt for 3 forsøk, de har fått pengene, og da er ikke resten så nøye. F.eks nuevaringen, den kunne jeg sette inn på 1 dag eller 20 dag i syklusen. Jeg stusset veldig på det, for jeg har så lange sykluser alt fra 30-60 dager, og klarte ikke forstå at det ikke hadde betydning for om jeg valgte dag 1 eller 20. Så spurte jeg om det, og da fant de ut at jeg måtte sette den inn på dag 1. Mulig jeg er urettferdig mot dem nå, men jeg kjenner at nå må jeg bare få det ut. Fikk tilsendt regime skjema i dag, og der hadde de ikke ført på dosene jeg skal ha, jeg skjønner at det skjer glipper, men føler det har blitt vel mange nå. Er du fornøyd da? Hva var grunnen til at du satte inn nuevaring? Lykke til videre, vi snakkes!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Heisan! Jeg fikk Nuvaring pga noe endometriose vi vil holde i sjakk og dermed unngå blødning...jeg ble skikkelig dårlig av den og fikk etterhvert en blødning som varte i nesten 4 uker... Har kort regime nå og synes nesten dette går for fort!!! Sist brukte jeg sprayen fra h... syranela og det holdt nesten på åta livet av meg... Vi prøver igjen...men etter 8 søskenforsøk og flere miss så er jo ikke akkurat dette sikkert som banken har jeg funnet ut...men prøver vi ikke er det NULL håp! Snakkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå