Gå til innhold

Hvilken stelleveske har dere da jenter?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er dere fornøyde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke stelleveske :-) Bruker det jeg har. Har egentlig aldri skjønt hvorfor man må ha stelleveske. Har ikke de fleste kvinnfolk en romslig veske fra før? Kan ikke si jeg har savnet det, og jeg blir alltid litt nysgjerrig på hva folk egentlig har oppi der når de kommer med sprengfulle stellevesker ;-)

Skrevet

Jeg byttet ut min gamle til Emmaljunga Exlusive! Er kjempefornøyd med den. Min gamle rommet ikke klesskift osv, men den nye er romslig og praktisk!

Skrevet

Har bare en tynn tøypose med ting i. Den kan man stappe nedi over alt. Bruker en gammel sekk når andre skal passe, sånn at det er plass til tøfler, dress osv i den.

Skrevet

Jeg hadde en brio stelleveske forrige gang og var ikke fornøyd med den. Den så slapp og utslitt ut raskt og var upraktisk fordi den består av stort sett bare et stort rom sånn at det man skal ha tak i alltid ligger på bunn under alt det andre. Den har to små lommer utenpå og de lukkes med borrelås som gjorde at jeg hadde konstant små sår på hånda fordi jeg hver gang jeg skulle hente noe der, ripte opp hånda på borrelåsen, i tillegg er det borrelås som fester den på vogna, så når sønnen min sov i den var det umulig å ta den av uten at han våknet.

Man kan sikkert klare seg veldig greit uten en stelleveske også, men jeg syns det var veldig praktisk å ha en stor veske med god plass som det var enkelt å henge på vogna. Jeg har hvertfall ingen andre vesker jeg kan henge på vogna på den måten og å gå med en veske på skulderen mens jeg triller vogna syns jeg er veldig upraktisk. Sekk er jo også et alternativ, men hvorfor gå med sekk på ryggen hvis man kan henge en veske på vogna...

Venter spent på flere svar her for å se om jeg kan finne ut hvilken stelleveske jeg skal ha denne gangen (for det er en av de får tingene jeg skal kjøpe nytt denne gangen).

Skrevet

Jeg har Emmaljunga, standard type. Er bare sånn passe fornøyd. Hadde ikke valgt denne igjen. Jeg vil heller hatt en hard veske med flere rom.

Skrevet

Har også Emmaljunga Exlusive. Praktisk med mange rom og blir ikke slik slapp/slafsete selv om den ikke er hard.

Skrevet

Har Teutonia sin, er kjempe fornøyd med den.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt allerhand stelleveske til babyen som skal komme i mai. Har jo ikke prøvd den enda, men jeg tror den er bra. Har hørt mange har skryti av den iallefall :)

Skrevet

Har hatt en hard og en myk stellebag fra kjente merker, men syntes førstenevnte hadde for lite plass, og den myke ble for slapp når den ble full.

Endte opp i en vanlig veske/koffert butikk og fant en slags reiseveske. Den ser til forveksling ut som en helt vanlig stellebag fordi den lett kan tilpasses både til å henge på vognen og til å ha over skulderen.

Den har tre lommer, to store og en liten. Fungerer kjempebra og kostet rundt 300 kroner.

Skrevet

Har en fra skip hop som ser ut som en vanlig veske og som selvsagt kostet for mye, men jeg trøster meg med at jeg kan bruke den som vanlig veske senere. http://www.skiphop.com/product/21500.html Jeg er fornøyd, den har kroker som kan henges på vognen. Jeg savner av og til en lang stropp sånn at den kunne henge på skrå over meg, men er fornøyd. Med forrige baby brukte jeg den som kom gratis med Ole Brumm klubben, funket den også, men var ikke like fin :o). Om du finner en vanlig veske som er romslig så kan du jo bare kjøpe kroker fra tinkafu http://www.lilleprinsen.no/product/468525/Tinkafu-_barnevognkroker,-2-stk..html

Ellers så vil jeg anbefale vitus sine stelleunderlag - de er romslige og du kan fint putte inni et par bleier og en pakke våtservietter og så lukke borrelåsen. Da kan du bare putte dette i en veske. Og for du som lurte hva som er oppi disse store veskene annet enn bleier. Så er det gjerne leker, mat, ekstra skift, ammeinnlegg eller flasker og termos, ekstra topp til mor i tilfelle gulp eller lekkasje etc etc... Alltid beredt ;O).

Skrevet

Jeg har kamerabagen min fra National Geographic-funker som bare det.. masse fine lommer til alt jeg tror jeg trenger, som nesten aldri blir brukt!

Ramponger bruker ikke stelleveske ;)

Skrevet

Jeg har JuJuBe All.. Den er fantastisk!

Kjøpte den på kenguruloftet.no

*Stilig farge og romslig utseende

*Fantastisk stelleunderlag som er litt tykkere enn mange andre.

*Utrolig mange rom til alt du trenger. Også til mor

*Smussavvisende stoff. Bare å tørke over den med en våt klut

*Egen liten plastbag til skitne klær. Utrolig praktisk når man har ei som bæsjer ut klærna sine nå og da

*Små hull nederst i hjørnene sånn at det er enkelt å få ut smuler og tull.

*Skrytelommer med plass til to 10x15 bilder ;)

Jeg bruker veska hele tida og kommer nok til å bruke den til meg selv etter at snupp er ferdig med den! :P

Skrevet

Jeg har Gaia & Ko og synes den er helt super!

Skrevet

Jeg har en fra SkipHop. Veldig fornøyd med den. Bestile den fra USA. Den var ikke dyr. Produkt og frakt kom på 80 USD. Men det tok nesten 2 mnd før den kom fram og det var kjedelig ettersom jeg ikke fikk den før babyen var 3 uker...

Skrevet

Jeg har allerhand. Sort, med masse rom og god plass. Er veldig fornøyd. Lille knert er 10 mnd nå men da han var mindre gulpa han masse, så jeg måtte alltid ha med masse skiftetøy. I tillegg gir jeg flaske, så det er alltid mye utstyr som skal med når vi er ute. Synes det er veldig greit å kunne henge veska på vogna. Kjøpte den litt fordi den også kan brukes senere, til både skiftetøy og når vi kjører på ferie osv...

Skrevet

Jeg har allerhand. Sort, med masse rom og god plass. Er veldig fornøyd. Lille knert er 10 mnd nå men da han var mindre gulpa han masse, så jeg måtte alltid ha med masse skiftetøy. I tillegg gir jeg flaske, så det er alltid mye utstyr som skal med når vi er ute. Synes det er veldig greit å kunne henge veska på vogna. Kjøpte den litt fordi den også kan brukes senere, til både skiftetøy og når vi kjører på ferie osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...