Gå til innhold

Da takker jeg for meg.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært på ultralyd på sykehuset og magafølelsa mi hadde desverre rett... så ut som at utviklinga hadde stoppet opp tidlig, og den blødningen jeg hadde i går (som har fortsatt i dag) er da en SA... :(

så har nå fått med meg piller som jeg skal ta for å sette igang sammentrekninger slik at alt kommer ut... "/

Vet ikke helt hva jeg skal si jeg... for føler meg som et følelsesmessig vrak akkurat nå:s

Men ønsker dere alle masse lykke til videre og krysser fingrene for at dere kommer dere trygt over til 2.trimester!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig trist å høre:(

Ønsker deg lykke til videre også.. bedre lykke neste gang.

klem

Skrevet

Dette var skikkelig dårlige nyheter!! Livet er så urettferdig av og til!!

Vet ikke hva jeg skal si, men føler virkelig med deg....

Håper du har en skulder å gråte på.

De beste ønsker, og en stor trøsteklem

Skrevet

Dette var skikkelig trist å høre.!! :(

Føler virkelig med deg.!

håper på bedre lykke neste gang.!

Trøsteklem fra

Skrevet

Off.. det var ikke denne oppdateringen jeg ventet på :(

Kan ikke annet enn å sende deg en trøsteklem.

Klem fra

Skrevet

Takk for gode og trøstende ord jenter, det varmer: )

Vet flere av dere har vært gjennom det samme selv og vet hvor vondt det er...

Men som jeg tenker nå så er det positivt at kroppen ordna opp selv, for det var nok noe galt.. og det er jo veldig bra. Men kansje en mager trøst i disse stunder.."/

Byrden blir nok lettere etterhvert som tida går, og en må vel bare prøve å se fremover..

Vet ikke om jeg kommer til å prøve på en god stund nå da, ettersom denne spiren ikke var planlagt og kom litt ubeleilig.. men vi får se... har jo så enormt lyst til å ha en liten en i armene mine..:( Nei, tiden vil vise!

Skrevet

uff, dette var veldig leit å høre!

Sender deg en stor trøsteklem

Skrevet

Så ufattelig trist! Sender deg en varm trøsteklem og et håp om at du snart er tilbake igjen.

Skrevet

Så synd at det endte sånn. Jeg føler med deg, og håper virkelig at det går bedre neste gang.

Klem fra

Skrevet

utrolig leit å høre :(

du må ha masse lykke til videre og håper virkelig det blir en fulltreffer neste gang for deg den dagen du føler du er klar for å prøve på nytt=)

Skrevet

Nei, det var leit å høre, Stine! Hadde MA i november og vet hvor kjipt det er med cytotec (måtte ha utskrapning også jeg da). Det er rart med hvordan magefølelsen har en tendens til å ha rett... Tipper du blir gravid fort igjen. Tok bare en syklus for meg. Sender over en klem!

Skrevet

Takk for alle gode ord og lykkeønskninger, dere er en fin gjeng:)

Og ser noen har laget en tråd på det teamet av vi som opplever SA/MA ikke bør få skrive om det her inne på 1.tri...

Da skal dere vite at jeg virkelig ikke skrev dette innlegget for å skremme noen av dere, ikke på noen måte!

Jeg skrev dette her fordi at jeg har blitt kjent med noen av dere og trenger noen varmende ord fra dem ettersom jeg ikke har så mange å vende meg til her hjemme..

Så hvis noen føler seg støtet eller skremt på noe vis så beklager jeg! Det var aldri min intensjon...

Og jeg både håper og tror det går bra med dere alle sammen!:)

Skal sende dere gode tanker og krysse fingrene for dere:-)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...