*Lissja* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Når jeg tok test forrige tirsdag sto det GRAVID 1-2 uker... Da jeg var på ul pga smerter i dag så kun kun en fortykket slimhinne og sa at det ikke så ut som jeg var over 5 uker som jeg etter siste mens skulle vært... jeg hadde siste mens 29.12.09... Hva tenker dere om dette? Kan det være ma?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 % uker er jo tidlig å se noe uansett da. jeg ville målt hcg med to-tre dagers mellomrom. Man ser da om stigningen er tilfredstillende.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Enig med innlegger over. Men om du ikke er sikker på el så kan det være at du har blitt gravid senere enn hva du tror da:) Og sædcellene kan jo leve rundt 3-4 dager:) prøv å ikke tenke så mye på det,og spør legen om du kan få tatt hcg prøve hos legen din:) alt er nok helt fint skal du se:)
*Lissja* Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har tatt hcg prøve i dag og skal ta ny søndag.. så får vite på mandag hva det blir til... grunnen til ul i dag var at jeg har kraftige smerter bak i ryggen på høyre side.. Får bare vente å se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå