Gå til innhold

Vil dere være med?


Petit-Potet

Anbefalte innlegg

Jeg så et innlegg på bim et sted hvor juli-jentene snakket om at de hadde laget en "Termin August 2010" gruppe på facebook. En avstengt gruppe såklart, kun for oss jentene.

 

Jeg syns det hørtes litt gøy ut. Kanskje også enda lettere å finne trille-venner og den slags hvis man ser litt hva slags type folk man snakker med...

 

Derfor har jeg opprettet en gruppe som heter Termin August 2010 - Barnimagen.com i håp om at noen av dere kanskje vil henge på:)

Sjekk det ut!

 

PS. Det er en annen gruppe på facebook som heter nesten det samme "Termin August 2010". Den gruppen er sikkert generelt for all forum. Litt gøy med egen gruppe for oss som allerde har blitt litt kjent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, litt skrivefeil der gitt...Juli-jentene hadde såklart en gruppe som het "Termin Juli 2010" ikke august...

 

Og gruppen jeg har opprett for oss, eller de som har lyst heter:

 

"Termin August 2010 - Barnimagen.com"

 

Gruppen som også kommer opp når du søker som heter bare "Termin August" er en ann gruppe jeg ikke kjenner til...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da har jeg lagt ut to bilder av meg og Toa ;) hadde vært kjekt om noen fler hadde lagt ut bilder ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er alle godtatt:)

 

Noen som kan være med meg å være admin? Noen som er ofte på facebook, slik at folk ikke trenger å vente så lenge på å bli godkjent...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...