Gå til innhold

konto til deres små!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fører dere over penger på kontoen til deres små vær måned??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sparer barnetrygden til de hver mnd på våre konto (for å slippe unna overformynderiet) og så har de egen "sparegriskonto"i sitt navn.

Skrevet

blir automatisk trukket 200 kr hver måned til hver av mine to barns sparekontoer. Synes det er en grei sum. Pluss at jeg setter inn bursdagpenger o.l. hvis det passer seg:)

Skrevet

Jepp, og nå er begge småttisene rikere enn oss for å si det sånn....

Skrevet

jeg fører over et beløp vær mnd til snuppa, uansett om jeg har dårli råd eller ikke..

men samboer mener det er bedre å bruke penger på andre ting de mnd en ikke har så god råd, det vil si at han har ikke ført over en krone engang enda, å det synes jeg egentlig ikke noe om.. bruker heller penger på ting han ikke trenger!!

HI

Gjest eelis+kian
Skrevet

200 kr går automatisk over til hans konto hver måned. Det trekkes den dagen jeg får lønn, så jeg merker ikke at de forsvinner engang. Han har også en sparegris som jeg legger noen kronestykker på når jeg har noen "til overs" :-)

Skrevet

Sparer 2000 kr pr. måned, samt setter bursdagspenger o.l. på konto. Men det er MIN konto, den står i mitt navn, så hvis det kniper/ han skal ha dyrt sportsutstyr e.l. og vi har det trangt så koster det meg ikke en kalori å bruke av denne kontoen.

Skrevet

Pappan sparer noe til de hver mnd i noe fond, men det har han styr på. Vi bor ikke sammen, så jeg har ikke kontroll over hva han driver med.

Jeg fører over litt til de av og til, men ikke noe fast. Bursdagspenger, julegaver osv blir satt inn, og når vi tømmer sparegrisen.

Nå har vi ikke så mye igjen hver mnd så har ikke muliget til å spare til ungene. Sparing blir det gjort, men på vår bufferkonto, som blir slanket litt av og til før den blir litt mer fylt opp.

Skrevet

Han har sparekonto som all barnetrygden går inn på + bursdagspenger osv. Syns han begynner å bli en holden liten kar, må vel gjøre noe med det før overformynderiet trer inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...