=Lillemora= Fødeklar<3 Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Tenker dere å slutte hvis dere får positiv test? Man skal vel egentlig det, og jeg sluttet da jeg testet positivt på mandag...det står jo at man ikke skal ta det om man er gravid. MEN, om det er progesteronmangel som er problemet da, da vil det jo være veldig dumt å slutte....? Jeg har tidligere brukt progesteronkrem, og på den står det også at den ikke skal brukes ved graviditet...men samtidig står det at om man bruker kremen pga infertilitet så skal den brukes 3-4 mnd inn i svangerskapet, så jeg har smørt meg med den etter jeg sluttet på wild yam. Hva tror dere jenter? Er det ikke logisk at et fall i progesteron vil være dumt for graviditeten?
Lille diamant Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Dette satt jeg og å tenkte på her om dagen. For har jo lest om så mange som bruker den krem som du skriver om her, og da mener jeg å huske at de brukte den de 3 første mnd av svangerskapet? Brukte wild yam sist mnd, og dagen etter jeg sluttet å ta de så kom mensen. Det var da 3 dager før tiden, så begynner å lure på om kroppen ble lurt til å tro at tiden var inne for mens siden progesteron-nivået gikk ned? Veldig rart ihvertfall Tar de på 4. dagen nå etter EL, så blir spennende å se om det skjer noe dette mnd. Gratulerer så mye med graviditeten forresten!
Lille diamant Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Dette satt jeg og å tenkte på her om dagen. For har jo lest om så mange som bruker den krem som du skriver om her, og da mener jeg å huske at de brukte den de 3 første mnd av svangerskapet? Brukte wild yam sist mnd, og dagen etter jeg sluttet å ta de så kom mensen. Det var da 3 dager før tiden, så begynner å lure på om kroppen ble lurt til å tro at tiden var inne for mens siden progesteron-nivået gikk ned? Veldig rart ihvertfall Tar de på 4. dagen nå etter EL, så blir spennende å se om det skjer noe dette mnd. Gratulerer så mye med graviditeten forresten!
minnimus83 Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 hva vil du anbafale meg som er første pp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå