Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Ser av diverse innlegg her at dere vasker i vei - gjerne doer og vasker hver dag, støvsuger i hvert fall annenhver dag, husvasken med sengetøy og hele pakka hver uke... Vi har betalt vaskehjelp, vi, som vasker over badene og kjøkkenet annenhver uke. Bortsett fra gang- og kjøkkengulvet blir gulvene da bare støvsugd (oljet tre), og sengetøyet tar vi når vi føler for det (kanskje annenhver uke). Ser det grisete ut på badet og vi venter gjester, tørker jeg over der mellom vaskingen, men ellers lar vi det være. Koster kjøkkengulvet innimellom og tar en runde med støvsugeren hvis det er ille, men det skjer ikke alltid mellom hver gang vi har vasking. Please fortell meg at det er fler som er like avslappet som meg ;-) Vi er da tross alt utearbeidende mødre, er vi ikke?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 kan vel si jeg er ganske lik deg, jeg gidder faktisk ikke bruke masse tid på at leiligheten skal skinne. eneste jeg gjør veldig ofte er og støvsuge kjøkkenet, men det er fordi snuppa griser utrolig mye med maten.. Venter vi besøk tar jeg litt i for at det skal se ryddig og litt rent ut...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Virker som om det er langt over gjennomsnittet mange hjemmeværende her inne. Selv er jeg som deg, utearbeidende og avslappet. Har ikke vaskehjelp, da, men det blir. Vi tar det når det blir shabby. Ingen bestemt dag i uken, men når det trengs og vi har tid.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 En slabedusk er du i hvert fall ikke, og jeg synes heller ikke du er en slabbedask.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg er som deg ja.. syns folk er litt overivrige med vaskekluten her inne
sjøsamen Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 jeg og er slik.... vasker badet hver uke da... men ellers ser det ut som at det bor en småbarnsfamilie her
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Vi har ikke betalt vaskehjelp, men det er omtrent sånn vi gjør det også. Ser ikke ut her noen dager. Men så jobber mannen min 150 % og jeg er 6.mnd gravid og bekkenløsning og klarer knapt å gå. Sånn ellers blir det litt mer rydding da!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 hehe nei ikke en slapedusk,bare avslappet å det er nåkk en bra ting. Jeg støvsuger hver dag ( har en hund som røyter myyyeee) å vasker gulvet en gang i uka. skifter på sengen hver fredag nå,men vanligvis bare annenhver uke. (hver fredag nå fordi jeg er 38 uker på vei å svetter som en liten mini gris å mener derfor at det er skittent..eller kansje bare jeg som er skitten. :S) Bader vasker jeg annenhver uke,tørker av speil å vask å do hver uke.. merkeli hvor mye tannkrem man kan ha på speilet hver dag forresten.. Men.. grunnen til at jeg vasker ol hver uke er pga hunden.. Han røyter mye å etter sine små fine fotspor på gulvet hele tiden..så på fredagene tenker jeg at "hvertfall i helgen kan vi ha det rent" hehe
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 skulle tro du var meg=) vi har det akkurat samme, godt å høre jeg ikke er den eneste:)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 Takk! Det var betryggende å se at jeg ikke er heeeelt unormal. Nå leser jeg med stor interesse rådene om å holde det rent og pent hele tiden, for her går det så til de grader i skippertaksmetoden ;-) Men de gangene jeg bestemmer meg for å holde det ryddig, ender jeg opp med å føle at jeg ikke gjør noe annet enn å rydde hele dagen. Og er det noe jeg blir sur av, er det i hvert fall det! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå