Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Som jeg syns er litt falsk. Dere skal få dømme om det er rette ordet å bruke. Hun er til stadighet uvenner med venninnene sine, og sier hun ALDRI skal ha kontakt igjen, orker ikke det livet de lever, støtter ikke måten de behandler hverandre på, osv. Men hun ender alltid opp med å bli venner med de igjen. Hun snakker stygt om de i det ene øyeblikket, og så er hun med de i andre øyeblikket. Jeg og hun har ikke et slikt ustabilt forhold, for det er en fin forskjell på meg og de andre venninene hennes. Så jeg er hennes venn på "utsiden" kan du si. Men av og til lurer jeg på om hun ser hvordan hun oppfører seg selv? Tror dere det? Jeg konfronterer henne ikke, for jeg vet hvordan det hadde endte, og det hadde endt med at jeg var tullingen. Jeg gidder ikke krangle med folk over ubetydelige ting. Da har jeg andre ting å bruke tiden min på! Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Jeg synes du bør være obs på at du er en av dem hun snakker dritt om til de andre vennene sine ;-) Den typen der har jeg sett noen ganger.Hadde ikke orket hengt mye med henne.Slitsomt er det også å høre på all dritsnakket.
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Du legger inn et baksnakker innlegg om en venninne på nett og kaller HENNE falsk? Ser du hvordan du oppfører deg?Hun er da i hvertfall ærlig med de hun er uenig med om at hun er uenig....
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg er klar over at hun garantert snakker stygt om meg også, er jo slik hun er. Så er liksom "ok". Jeg baksnakker ikke henne. Jeg spør om andres meninger om hennes oppførsel. Det er ikke vits å konfrontere henne, for hun kommer aldri til å forandre seg uansett. Så hun får liksom bare være sånn. Hun er så ærlig at hun bytter telefon nummer hver gang hun blir uvenner med en venninne, slutter å snakke med henne, men begynner å snakke dritt OM henne, til alt og alle. Er ikke min oppfatning av ærlighet, men kanskje jeg har misforstått. Jeg har bestemt meg for å ta avstand, og når hun begynner å mase og spørre hvorfor jeg er så stille, så får jeg rett og slett si det som det er.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 har ei sånn venninne jeg og.. eller "venninne". Si minst mulig til den falske venninnen din, du vet aldri hva hun sier bak din rygg.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Det er jo ikke BAKSNAKKING når en legger ut et anonymt innlegg på et forum vel?Og ikke nevner navn eller noe som kan avsløre hvem hun er!Hallo!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Gytha ogg Det er ikke baksnakking når en legger ut en anonymt innlegg på et forum.Og heller ikke avslører hvem personen er.Nå må du skjerpe deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå