Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 ...... jeg vil ogsååååå=(( Hehehe, men til neste år kanskje??=)
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 *fnis* Det tenkte jeg i fjor også! Neste år er det sikkert din tur! )
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Hehe! Åååå, jeg drømmer om syden til og med.. Et hotell med basseng.. Stå opp tidlig, spise frokost i 20 grader +++, så slepe seg ned til bassenget eller stranda, ligge der, bade og spise masse god mat.. En røyk på terassen etter Iris er lagt.... Åååh, neste år ja kanskje =)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 helt enelig, blir skikkelig misunnelig, har termin i slutten av juli så blir nok ikke noe her i år heller.. neste år kansje:)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 helt enelig, blir skikkelig misunnelig, har termin i slutten av juli så blir nok ikke noe her i år heller.. neste år kansje:)
Mammaaaaaa Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Enig!!!!!!!! Var i fjor og leeengter tilbake!!! Har planer om å reise i vinterferien neste år!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2010 Hehe, jeg og Iris var i fjor vi også. I mai. En liten "slutt på permisjonen tur" =) Og lengter alltid tilbake.. Har vært i Egypt i Februar/Mars 2 år på rad, og leeeeengter dit nå! Hadde vært så deilig med ei uke (helst 2 =P) på Hilton Resort i Hurghada igjen
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 hahahahaha!!!! vi reiser om en måned i morgen!!!:)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2010 Hehe, jeg og Iris var i fjor vi også. I mai. En liten "slutt på permisjonen tur" =) Og lengter alltid tilbake.. Har vært i Egypt i Februar/Mars 2 år på rad, og leeeeengter dit nå! Hadde vært så deilig med ei uke (helst 2 =P) på Hilton Resort i Hurghada igjen
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 5. februar 2010 #10 Skrevet 5. februar 2010 vi var også i fjor i august, lengter skikkelig tilbake:) så var vi sommeren året før også, så vi har ikke så mye å klage over.. men er vantmed fra hjemme å reise til suden ca hver sommer å vil jo det enda:)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2010 Åja! Skjønner at det blir et savn når man er vant til det ja! Har selv bare vært i Portugal (Algarve) Kreta, Egypt 2 ganger, Rhodos og Kypros. Så har ikke vært i syden så veldig mange ganger.. Men eeelsker varme da! 40 grader for meg er helt ok=) Må vel dra på våren eller høsten når man har små barn, og ikke midt i den varmeste tida i juni/juli/august.. Er uansett varmere enn her i April eller September da =)
Lillesnuppis Skrevet 5. februar 2010 #12 Skrevet 5. februar 2010 dere får veldig billige biletter i september da :-) Jeg fikk tur til 495 ( flytur) Ringte ned og ordna rom sammen med en venninne. Å det kom på 500 for oss hver. Skal tenke på dere som ikke kan dra i juli :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå