Gå til innhold

Nå synes jeg alle med sydenspørsmål kan drite i å stille de her inne.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...... jeg vil ogsååååå=((

Hehehe, men til neste år kanskje??=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*fnis*

Det tenkte jeg i fjor også!

Neste år er det sikkert din tur! :))

Skrevet

Hehe!

Åååå, jeg drømmer om syden til og med.. Et hotell med basseng.. Stå opp tidlig, spise frokost i 20 grader +++, så slepe seg ned til bassenget eller stranda, ligge der, bade og spise masse god mat.. En røyk på terassen etter Iris er lagt....

Åååh, neste år ja kanskje =)

Skrevet

helt enelig, blir skikkelig misunnelig, har termin i slutten av juli så blir nok ikke noe her i år heller.. neste år kansje:)

Skrevet

helt enelig, blir skikkelig misunnelig, har termin i slutten av juli så blir nok ikke noe her i år heller.. neste år kansje:)

Skrevet

Enig!!!!!!!! Var i fjor og leeengter tilbake!!! ;)

Har planer om å reise i vinterferien neste år!

Skrevet

Hehe, jeg og Iris var i fjor vi også. I mai. En liten "slutt på permisjonen tur" =)

Og lengter alltid tilbake.. Har vært i Egypt i Februar/Mars 2 år på rad, og leeeeengter dit nå! Hadde vært så deilig med ei uke (helst 2 =P) på Hilton Resort i Hurghada igjen ;)

Skrevet

hahahahaha!!!! vi reiser om en måned i morgen!!!:):) :P

Skrevet

Hehe, jeg og Iris var i fjor vi også. I mai. En liten "slutt på permisjonen tur" =)

Og lengter alltid tilbake.. Har vært i Egypt i Februar/Mars 2 år på rad, og leeeeengter dit nå! Hadde vært så deilig med ei uke (helst 2 =P) på Hilton Resort i Hurghada igjen ;)

Skrevet

vi var også i fjor i august, lengter skikkelig tilbake:) så var vi sommeren året før også, så vi har ikke så mye å klage over.. men er vantmed fra hjemme å reise til suden ca hver sommer å vil jo det enda:)

Skrevet

Åja! Skjønner at det blir et savn når man er vant til det ja!

Har selv bare vært i Portugal (Algarve) Kreta, Egypt 2 ganger, Rhodos og Kypros.

Så har ikke vært i syden så veldig mange ganger..

Men eeelsker varme da! 40 grader for meg er helt ok=)

Må vel dra på våren eller høsten når man har små barn, og ikke midt i den varmeste tida i juni/juli/august..

Er uansett varmere enn her i April eller September da =)

Skrevet

dere får veldig billige biletter i september da :-) Jeg fikk tur til 495 ( flytur) Ringte ned og ordna rom sammen med en venninne. Å det kom på 500 for oss hver.

Skal tenke på dere som ikke kan dra i juli :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...