Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hadde ikm i går, er jeg gravid? Evig takknemlig for svar!
**Bellasnella** Skrevet 9. februar 2010 #6 Skrevet 9. februar 2010 Fikk ikke opp noen graviditet denne gangen nei. men tror ikke det er så lenge til. Mai kommer opp som en god mnd for deg. Tror du får 2 ganske tette. Fikk opp 2 gutter.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #7 Skrevet 9. februar 2010 Så rart.. Fikk samme svar med ei anna her inne for noen dager siden. Men har nå tatt 3 tester (1 med lege). Alle 3 er positive.. Så jeg er gravid:):) Har to barn fra før så hadde egentlig tenkt at dette har siste.. MEn kan det bety tvillinger siden du ser to tette?
**Bellasnella** Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Så flott da!!! :) Hadde nok stolt mer på graviditetstesten enn meg.. Syntes det var litt vanskelig å lese deg faktisk. Har du 2 gutter fra før kanskje? Er de tette? Kan være det jeg fikk opp altså. Litt usikker nå. Men tror du får en gutt, kanskje det er to?!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 Sanna28: Spennende!!!=)) Men greier du & se hvor langt jeg er paa vei. Jeg trodde foerts jeg var 5 uker, men er veldig stor\oppblaast allerede. Og jeg tok en clear blue digital med ukeindikator paa, den viste at de var over 3 uker siden befruktning, men etter siste mens skulle det bare vaert 2+4.. Saa naa maa jeg vaere enten 5 eller 9 uker paa veg.. Greier du aa se svaret paa dette eller evt n[r jeg kommer til aa fode=) beklager uforstaaelig skrift, datteren min har lekt seg med tastaturet:p
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Har en gutt og en jente. er\blir 2,5 aar mellom alle 3 barna. gutten er eldst=)
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 2 ja;) kanskje det er derfor jeg har saa stor mage allerede;O hehe.. tror bestemoren til sambo var tvilling, ellers har vi det ikke i familien;) hyggelig at dere svarer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå