Gå til innhold

eksen har fått seg kjæreste....jeg er KNUST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

eksen min og pappan til ungene har funnet seg ei dame....

uff jeg er så trist. vi var sammen i ti år...har vært slutt i et år nå..men litt frem og tilbake. han sa senest sist uke at han fortsatt elsker meg...

han har gjort meg sååå mye vondt...voldtatt, truet , listen er lang...

han er alkoholiker....og jeg vet vi ikke vill kunne blitt sammen...og har ikke klart å tilgi det han har gjort mot meg.

men hvorfor er jeg så lei meg nå? jeg bare gråter :(

tenker at han forandrer seg for henne, slutter å drikker, ser for meg de ha sex, le og kysse sammen. hvor snill han EGENTLIG er, varter henne opp, gir komplimenter, elsker med kroppen hennes osv osv...og nå savner jeg de tingene så ubeskrivelig at det river i hjertet....

han sa at han kom tilbake vist jeg gav han sjansen, da skulle han virkelig bevise...men jeg klarer jo ikke....

men uff....han er med en annen jente....det er så F*** VONDT!!!!!!!!!!!!!

måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, følelser kan man ikke styre, men jeg håper du ser at det er til det beste at du ikke er sammen med denne mannen..

Tror du helt innerst at han klarer å forandre seg for henne når han ikke klarte det for deg og to barn han elsker? Det er ikke slik det fungerer.

Han trenger absolutt hjelp for problemene sine. Innen han gjør det, vil han være den samme- til slutt.. Om han ikke endrer seg, er det nok bare et tidsspørsmål før den nye damen hans finner ut hvordan han egentlig er,m og da er jeg redd det vil ryke.,.

Du må kommer deg videre. For din egen og barna skyld..

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...