Gå til innhold

Hcg verdier - høres dette normalt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tirsdag Hcg: 2032 (19 dg siden innsett)

Torsdag Hcg: 7257 (21 dg siden innsett)

Har ikke fått snakket med klinikken om det enda.

Noen som vet om det høres normalt ut eller om stigningen en liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojj, det ser jo kjempebra ut :-)))

Skal jo dobles ca hver 2-3 dag og det har det jo gjort så det holder!!

Gratulere så mye, å nyt svangerskapet :-)))

Skrevet

Yohoo, snakket nettopp med klinikken og de sa også at det var veldig bra stigning og åpnet for tvillinger.

Og ja, jeg fikk satt inn 2 egg. ÅÅÅÅ jeg har så lyst på tvillinger!!!!! Det blir dobbel lykke! Men får jeg 1 så er jeg også overlykkelig. Uflaksen min må vel være oppbrukt nå.

Guuud, jeg måå bare klare det denne gangen!!!

Skrevet

Gratulerer såå mye Lucy, nå er du jammen veldig gravid jo, og attpåtil kanskje med to..

For en hinsides lykke du må føle nå :)

Jeg går igang med nytt fryseforsøk i Mars, fikk papirer for oppstart med Primolutt i dag, så da er det bare å vende nesa fremover og hoppe på karusellen igjen :S

Masse lykke til videre, og hold oss oppdatert :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for lykkeønskninger!!!

Jeg her helt i himmelen! Nå må jeg bare slutte å blø helt så jeg kan slutte å bekymre meg så voldsomt!

Sender masse klemmer og babystøv til dere!

Skrevet

wow, det var en fin stigning :)

håper du klarer å slappe av ang blødningen nå, for HCG stigningen din er jo helt super, blir kanskje to ja? Har du bestillt 7 ukers kontroll? Det blir utrolig spennende om du venter en el to !!

Skrevet

Hei jenter

Lykke til i mars Bicon!! Skal være her og krysse fingrene for deg!

Hihi, Eureca, Gratulerer igjen til deg også! Har ikke kommet så langt at jeg har bestilt 7 ukers kontroll. Har du gjort det?? Har du barn fra før??

Skrevet

Har ikke bestillt 7 ukers kontroll jeg heller... Klarer liksom ikke helt å forstå at vi faktisk skal på ul i uke 7, har ikke helt sunket inn. Er liksom for godt til å være sant! Ringer vel på mandag :)

Vi har en gutt fra før som fyller 6 år nå i februar. Han kom uventet uten noe prøving, skulle bytte fra en p-pille til annen, og det ble en mnd opphold, der satt han:) Hvem skulle tro at vi skulle streve så mange år for søsken.... Den merkelige kroppen! Men er visst ikke tilfeldig at jeg ble gravid oppi p-pille bytte i følge Hausken, er noe med p-piller og nullstilling av hormonprosesser :)

Har du andre barn?

Skrevet

Hei Eureca

Nei, har ikke barn, men har prøvd å få det til i 6 og 1/2 år.

Har mistet en gang og hatt xu en gang.

Har tro på at det skal gå min vei denne gangen siden hcg-en er som den skal! ÅÅ det hadde vært dobbeltlykke med tvillinger, men blir selvfølgelig overlykkelig med en også! Guud som jeg håper dette går bra!

Er med på bestilling av ul-time mandag. Bestiller en ul time til 18. feb., fyller 7 uker den dagen.

Skrevet

Gratulerer Lucy :) Identifiserer meg litt med deg; er på samme alder og har prøvd like lenge.. Men her sitter jeg, i 14. uke og skal bli mor! Dette fortjener du!! Og HCG verdiene er perfekte, ikke bry deg mer om dem..så lenge de øker som de skal betyr ikke tallet så mye. Nå er det tidlig UL som gjelder!! Tenk om det blir to ! :))

Skrevet

Du fikk vel satt inn to egg?? Med den stigningen skulle en tro der er to :) Blir spennende. Forstår godt hva du mener med dobbel lykke. Vi ønsket veldig to egg inn, men kabalen gikk ikke opp med det :)

Du får gi lyd fra deg når du har vært på ul om der er to som venter dere!

Jeg skal bestille ul til den 22, da er jeg 7 fullgåtte uker.

Skrevet

Nå er det ingen fasitsvar her, og HCG-tabellen er bare veiledende, men jeg hadde 650 på RD14, og det var to spirer.

Som de andre sier, nå får du bare prøve å kose deg og glede deg til kontroll!

Gratulererer så mye!

Skrevet

Takk for gratulasjoner MK73, jeg er så glad at jeg nesten svever.

Godt å høre Vindenn at en lignende meg har kommet over kneiken. Da går det an! :-)

Eureca, gleder meg til å høre fra deg etter ul. Jeg fikk satt inn 2 egg, husker ikke om jeg har nevnt det før. Vi får vel bevege oss gradvis over til gravide slitere etter hvert som det går opp for oss dette fantastiske som har skjedd.

Smask og babystøv over alt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...