MAMMA MIA08 Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Helst i området rundt Pantheon. Navone, Trevi eller Spansketrappen. Altså så sentralt som mulig. Har sittet i timesvis og surfet på booking.com, hotels.com og venere!!! Aner ikke hva jeg skal velge. Reiser med to små barn, så det kan ikke være hva som helst heller... Setter stor pris på hjelp her, for det haster litt med å bestille.
3b@rn Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Hei! Jeg har vært i Roma mange ganger på tjenestereise og kan anbefale et hotell som heter Hotel Aventino. Det ligger nok ikke v Navona eller Pantheon, men avstandene i Roma er ikke så avskrekkende, Det fine med dette hotellet er den fredelige, men samtidig relativt sentrale beliggenheten. Colosseum og Forum Romanum er de nærmeste severdighetene. Håper dette kan være til hjelp om du fortsatt ikke har bestilt hotellrom.
tante grusom master of law Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Hotel adriano ligger rett rundt hjørnet fra pantheon... Ikke dyrt heller, og helt fin standard.
babygullz <3 vilde Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Har vært i Roma 1 gang, bodde da på londra e cargill, syntes det var helt perfekt. Avstandene mellom typsik kjente severdigheter var ikke de største, og du opplever så mye herlig på veien at du merker ikke at du går i en halvtime engang... og gidder du ikke gå er taxien billig og du kan også få en sightseeing på italiensk gjennom hele Roma med hest og kjerre..det koster jo, så du bør kunne kunsten i det å prute hvis du er interessert. for til å starte med ville dem ha 150 euro fikk prutet det ned til 50...var absolutt verdt det da! deilig å sitte bakpå der å se den nydelige byen! glem ikke å kjøp i <3 roma t sjorte;) for jeg vedder bestemor på at du vil elske Roma! MISUNNER DEG som skal dra dit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå