3småtroll♥ Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 En kollega av mannen min skal ha en liten gutt og er veldig intr. i å kjøpe klær av oss. Jeg har alltid gitt vekk til naboer og venner, men nå tenkte jeg faktisk at jeg ville ta betalt. Ikke for å være slem, men vi har ingen å arve etter og har heller aldri hatt det. Ikke er det nor nær venn av mannen min heller. MEN hvor mye tar man betalt da? Jeg har samlet sammen nå: 8 bodyer 4 shortser 10 t-skjorter 5 bruksskjorter (rutete...) 3 penskjorter 2 joggebukser 7 gensere 1 pen "røykejakke" (slik brun med lapp ved albuen) 3 bukser Alt er veldig pent/lite brukt. Str 74-80 (har gitt bort alt annet) Så har jeg 3 sett sengetøy til liten babydyne, 4 sett til større babydyne, 3 sett til juniordyne. Har også Høye babydyne- begge str og Høye Juniordyne. Jeg har alrdi solgt eller kjøpt brukt så har virkelig ikke peiling på hva jeg kan ta for dette?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Jeg kunne gitt 2-300 for klærne, 5-600 inkludert sengetøyet. Hadde jeg måttet betale mer hadde jeg heller tatt runden på 50-70% salget som er i butikkene nå.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Brukte klær er ikke verd så mye, mest en symbolsk sum fordi det er miljøvennlig og riktig med gjenbruk. Ville ikke tatt mer enn 400 for alt sammen. Antagelig ville jeg gitt det bort.
3småtroll♥ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg skal jo ikke selge det for å blir rik:) Men som sagt så har jeg gitt bort alt- og da mener jeg absolutt alt av klær, lekegrind, og annet utstyr! Det har jeg gitt til venner, naboen og familie. Jeg syns det er kjempefint at andre også kan bruke det! Mange av vennene mine har kommentert at jeg bare gir det bort istedenfor å selge det. Så nå tenkte jeg faktisk at jeg kunne ta betalt for disse klærne, dynene og sengetøyet som såvidt er brukt. Han skal også kjøpe en grind til å ha forran peisen av oss. Så nei- jeg skal faktisk ikke gi det bort! Jeg har jo brukt en del penger på å kjøpe dette så da er det jo fint hvis jeg kan få litt igjen for det også. Jeg har jo ikke møtt han som skal kjøpe det engang så da velger jeg faktisk å ta betalt for det. Skal ikk kreve masse, men litt vil jeg da ha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå