Gå til innhold

Bleier på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bleier syns dere fungere best på natta. Min sønn er 11 uker, og jeg driver å tester det ut. Tar gjerne imot tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker bare Pampers baby-dry på natta. Har vel hatt "uhell" to ganger siden tassen var født (er 7 mnd nå)... Men det har vært fordi bleien har sittet for løst på.

Skrevet

Vi har brukt Libero hele veien, og aldri hatt et uhell på natten foreløpig. Skifter også svært sjelden bleie på natta, med mindre hun er lys våken. Har derfor noen ganger gått opp en str, sånn at bleien har "plass" til mer.

Prøvde en testpakke vi fikk med Pampers, og vi følte at de ble så fort våte.

Veldig fornøyde med Libero vi, og hun har heller aldri hatt noe bleie-eksem;)

Skrevet

brukte pampers newborn den første uken, så har vi brukt libero newborn etter det, skiftet bare på grunn av at det var bare de de hadde i butikken da jeg skulle kjøpe. Men jeg er ikke fornøyd med Libero newborn, har hatt lekasje flere ganger og synes i tilegg de er veldig stive i forhold til pampers sine så jeg skal prøve meg på pampers igjen. Har hørt andre også som liker pampers best som newborn men som går over til libero etter det.

Skrevet

Vi bruker brettebleier på dagen, men de holder ikke om natten lenger. Så jeg har sydd noen formsydde bleier i frotte, som sitter helt perfekt på jenta mi (fordelen med å sy de selv er at man kan tilpasse dem etter egene barn), og har fantastisk oppsugingsevne. Aldri hatt lekasje med dem.

Om noen skulle ha lyst til å prøve å sy selv så er det ett veldig fint mønster her som kan brukes som utgangspunkt

http://www.ottobredesign.com/en/print/pdf/vaippa_en.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...