Mamma Mirabell Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Skal ha noen venner på besøk og lurte på å kjøpe ett morsomt brettspill vi kan dra frem etter vinflaska er tom Noen tips??!! ( må passe til 6 spillere)
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Alias eller kokkelimonke! Har hatt mange morsomme kvelder med disse to:o)
Line_78 Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Kokkelimonke er veldig morsomt ja :-) Kommer jo an på hva slags type spill man liker da, men Carcassonne eller Settlers er også morsomme syns jeg.
Anna Nym :o) Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Alias Cranium- inneholder både kunnskap, ordlek, forming og miming. Fantasi- Men det er ett sånt spill som du enten elsker eller hater har jeg inntrykk av. Ellers har det kommet ett nytt alias. Partyalias heter det, men harikke fått tak i det ennå. Sequense- Taktisk spill. Må konsentrere seg litt.
Underveis --> Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Om du liker kunnskapsspill, så er Bezzerwizzer mitt hotteste tips. For meg som er litt snever i interesseområdene, så er dette genialt. Selv jeg kan vinne dette spillet :-P Her kan du nemlig prioritere spørsmålene, og man kan sabotere for andre *hirr hirr*
Libido- Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Fra A til Å, knall morsomt og ganske lett. Artig for både voksne og barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå