Knøtte85 Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Har sett litt på den serien etter jeg ble gravid! :-P Nå begynner den å irritere.. John, bør komme over hun teite Marlena, og finne lykken med Kate! Hva søren er det Austin, Lucas og Carrie tenker på da? Den dagen søsteren min tar eksen min-faren til mitt barn, da vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør. Utrolig ekkelt er det i hvert fall. Når Lucas og Carrie får barn, så blir barna søsken og kusine/fettre! Wtf? Naaai, melder meg snart ut. Blir bare teitere og teitere den serien! :-P
Ladybug~N&E Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 alle i den serien har vært sammen med hverandre og alle ungene er så og si søsken. jeg har lest de årlige oppsummeringene på hjemmesiden og det blir bare dummere og dummere. bare å slutte å se på. utenom det så er jeg ikke enig i at john bør finne lykken med kate. hun er en heks og vil nok ødelegge han som hun har ødelagt alle andre hun har vært sammen med. og det er ikke få dersom du bare har sett på det litt så er det maaaaaasse du ikke har fått med deg i fortiden. også skriver du: når austin og carrie får barn.. hehe der kunne jeg ha fortalt masse!! jeg har meldt meg ut for lenge siden. orker ikke en eneste episode til!! essuten så holder det å se en episode i mnd. da får du med deg alt for de bruker søren meg 20 episoden på en scene.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 hihi...jeg har sett på den serien siden barneskolen jeg da. Dog ikke hverdag vel og merke, for har jo jobba og sånn, men har ingen betydning for hver gang jeg setter det på så har de ikke kommet en meter...haha... Men serien har en viss sjarm og jeg kommer fortsatt til og følge med. Jeg syns mimi kan fortelle shawn at han er pappan til claire, han er så vakker at han hadde ikke gått fra mimi fordi. Sami kan dra til helvete! Carri kan bli sammen med Austin. Jhon kan ta livet ta han dusten som har kapra Marlena. osv...men skjer alt det så blir det liksom ikke flere intriger igjen, og det er jo hele serien...haha at vi gidder, men man blir hekta;O)
2gutter1jente+1jente tilヅ Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 De har kommet en tanke lenger på dansk tv3 da! Parene som alltid kommer til å vare uansett intriger er nå iallafall: John og Marlena Hope og bo Belle og shawn +++ Og så har vi alltid kate og Sami som vil være de store intrigebitchene! hehe.. Huff kanskje jeg ser en episode 1 gang i mnd og da har jeg egentlig sett nok også...hehe Såg en del på, på 90 tallet og en del når jeg var hjemme i sv.perm med ungene. Litt forandringer har nå skjedd da i mellomtiden. utskifting av div skuespillere etc....men storyene er stort sett de samme!
Bumblebeee Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Hehe, vi har alle våre laster! Selv kan jeg ikke fordra den serien, alt skjer jo snegletempo,de kommer jo aldri til poenget. Og frustrasjonen var stor i permisjonstiden når TV3 og TVNorge sende denne serien og "Glamour" samtidig....som for meg er samme dritten. MEN, noe må man jo være hekta på. Jeg bare MÅ se på Home & Away hvis jeg er hjemme. Skikkelig fjortis-serie som jeg har sett siden jeg var 16. Nå er jeg 32...hihi Litt annet tempo der, man kommer fort ut av det hvis man skipper en uke. Er litt vel mye dramatikk i lille Summer bay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå