Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Lillegullet er nå 6 mnd, og nekter å ta smokk. Alle varianter er prøvd, men hun er tydeligvis ikke noe smokkebarn. Derimot bruker hun puppen som smokk. På dagtid går det greit å få henne til å sovne uten, da hun sover ute i vogna si. Det er på kveldene dette blir problematisk. Hun sovner ikke i sin egen seng, men jeg må legge meg ved siden av henne i dobbeltsenga og gi henne brystet, for så å løfte henne over i sprinkelsenga når hun har sovnet. Hun legger seg rundt kl 1900, og våkner utallige ganger i løpet av kvelden. Jeg løfter henne over i dobbeltsenga og gir henne brystet, hun sovner igjen momentant (det er ikke sult/tørste som vekker henne) og jeg løfter henne over i sprinkelsenga. Fra ca kl 2400 finner hun den dype søvnen og sover i strekk til ca 0500, da kommer hun over i dobbeltsenga og dier, og sover videre der sammen med meg til ca kl 08.30. Og sånn går dagene... Dere som har barn som ikke bruker smokk, hvordan lærte dere dem å sovne selv på kveldstid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå