Gå til innhold

Hvorfor skriver folk "kjeden" om skjeden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å skjønne at man kan ta feil..

Det ser så innmari tåpelig ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gjerne de samme som sier "schjosk", "schjøpe" og "schjøre" ? :)

Skrevet

Det aller fleste skrivefeil ser ganske tåpelige ut, nettopp fordi det er feil.

Skrevet

Det skrives jo ofte om sykkelkjeder her, så det er mulig det er du som tar feil hi..

Skrevet

Kanskje noen har mutert og har en kjede av skjeder? Så det de refererer til når de sier "kjeden" er "skjedekjeden". Har du tenkt på det?

Jeg synes det er uhørt å latterliggjøre folks fysiske lyter.

Skrevet

Hvorfor? Fordi folk skriver feil kansje? Eh.. kanskje?

Skrevet

Hvorfor? Fordi folk skriver feil kansje? Eh.. kanskje?

Skrevet

Hmm... og jeg trykket bare én gang på lagre på det forrige innlegget.

Skrevet

hei du luringen! Har du noen gang hørt om dysleksi????? Om jeg skulle sittet med ordbok hver gang jeg skrev på nett, så tror jeg ikke det ville blitt skrevet så mye. Nå er ikke jeg så veldig kraftig angrepet, men noen feil i ny og ne blir det nok helt sikkert! Det er så mange som komenterer i forhold til sakligheten i et innlegg "men hun hadde jo så mye skrivefeil, så hun kan jo ikke være særlig smart!" kremt.. det trenger IKKE å ha noe med saken å gjøre. Mannen min må spørre meg om annet hvert ord når han en sjelden gang skal skrive no, og begge søsknene mine er hardt angrepet. Omtrent 10 av 30 st i vennegjengen vår er også dyslektikere. Det er SVÆRT arvelig, og desverre fryktelig mange som har! Vi må da få lov til å skrive her vi og, uten å bli kritisert for alle små eller store stavefeil!! Om det blir så ille at det virkelig ikke er forståelig, så får man heller si ifra på en pen måte.

(man har så klart noen som bare er sløve og ikke bryr seg, men uansett, GJØR det no? vi skriver ikke høytidelige innlegg i avisa her heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...