Carina har to små gull Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hei Hvordan går det med deg?? Kom plutselig til å tenke på deg Du er vel snert over i 2 trimester er du ikke?? Tiden går fort. Jeg er enda ine å surfer på bli gravid, har el i neste uke. Kommer forhåprneligvis hit om ikke så lenge Klem fra
K ♥ tærten Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Hei. Så koselig at du tenkte på meg Ja, jeg er inne i min 11. uke og har 13 dager igjen her på 1.trimester. Skal bli godt å komme seg videre for føler jeg bare har gått fra å engste meg for om jeg noen gang kom til å bli gravid til å engste meg for om det går bra. Kvinnfolk! Hehe Hadde noen småblødninger i helga og fryktet det værste, men heldigvis fikk jeg komme til UL på sykehuset, og der fikk jeg se en liten tært som kavet som bare det inni magen min. Til og med legen måtte le litt Nå håper jeg du kommer inn her snart og at alle gode ting er 3 for deg Kan ikke forestille meg hvor sårt det må ha vært å miste 2 ganger og til og med så sent som du mistet første gangen. Kun opplevd en SA i uke 4/5 og føler ikke det teller en gang. Er innom og leser på bli gravid rett som det er. Føler jeg liksom må få med meg om det skjer noe med dere gamle kjente Krysser alt som kan krysses for klaff neste uke for deg Klem fra
Carina har to små gull Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2010 Men så bra at alt var bra da. Er ikke noe artig med blødninger nei. Det er jo noe vi IKKE vil se når man er gravid. Snart surfer du videre på 2 trimester, blir sikkert en lettelse å komme seg over dit Jeg er i el uka mi nå, men syklusen ser ut til å ha litt tullete etter utskrapinga. Flutselig fått 5 ukers syklus istedet for 4. Håper det bedrer seg denne pp. Går i allefall på trippel bidronning gele kur og skal ta wild yam etter det, Funker ikke det så blir det akupunktur fra neste pp. Håper på å komme inn hit om ikke så alt for lenge. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå