Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Snakket nettopp med jm og jeg får ikke time før i svangerskapsuke 26. Fordi jeg er tredjegangs, men likevel? Det er 5 år siden sist jeg var gravid. Er dette vanlig, eller er det jeg som er uheldig med den kommunale jordmoren? Er faktisk skuffet, gledet meg til å gå til jm Mye koseligere enn legen som knapt har tid til å måle blodtrykket før man blir sendt på dør
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Samme her!! Er aaaaaaaltfor lenge! Selv om vi har barn fra før betyr det jo ikke at vi er eksperter! Jeg var gravid sist for 6,5 år siden. H*n ble tatt med akutt keisersnitt, så jeg har ikke født før heller. Så du er ikke alene, og jeg syns også det suger!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde en time i uke 11 hos jordmor. Pga hyperemesis hadde jeg tett oppfølging av lege de første mnd, og han bestilte en kontroll hos jordmor for meg også. Ble bedre rundt uke 15. MEN time nr to hos jordmor fikk jeg i slutten av februar, og da vil jeg være i uke 25, så det er tydeligvis ikke vanlig å gå jevnlig til jordmor før i slutten av svangerskapet...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Hva skal du med en jm-time før uke 26 da? Hvis du er ute etter å ha det koselig, så er det vel forhåpentligvis mye annet du kan gjøre i stedet for å gå til jordmor.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Fikk også i uke 26..førstegangsfødende. Leste i bøker det jeg lurte på.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 For en dust du er, 12:19. Det er mye man lurer på og vil snakke om mens man er gravid som legen ikke tar seg tid til! Jordmoren pleier å ha tid og interessen for det. Men du aner vel ikke hvordan det er å fatte interesse for noe sånt? Tulling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå