***...*** Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Er det noen som veit hvor mye bare stokke mini sengen koster? Går det ann å kjøpe sette senere for å gjøre den større? Hvor lenge kan mini delen brukes? Håper noen veit
Amazone Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Da jeg kjøpte Stokkeseng for tre år siden, var det ikke mulig å kun kjøpe minisenga. Man må kjøpe den mellomstore med tillhørende minikit. Dvs at du kan bygge begge sengene. Men man får kjøpt kun den mellomstore. Jeg endte med å kjøpe senga brukt, da fikk jeg faktisk kjøpt kun minisenga. De jeg kjøpte av hadde fått spesialavtale med butikk/produsent, sa de. Så det kan være en ide å sjekke ut bruktmarkedet! Minisenga holdt vel til min lille til hun var rundt 6 mnd, tror jeg.
***...*** Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Takk for svar:) Mye betalte du for min i senga brukt da?
Amazone Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 1000 kr. Det var med madrass, bumper og himmel. Jeg tror vi var heldige med prisen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå