Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 er det slik at om man merker slik forandringer etter å ha ammet mye i 2 år kan det väre bare det at brystet har forandret seg etter all amminga? og det er ikke slik at det er synlig alltid heller, mest når jeg fryser eller rører ved brystet med kalde hender så oppstår det litt appelsinhud rundt brystvorten.. og når jeg løfter armen veldig høyt over hodet at man ser litt ujevnhet på siden av brystvorten.. ser jo at brystene har forandret seg mye, har en del strekkmerker, er mer slappe i formen osv..men man leser jo så mye om kreft.. har kjent etter på brystet og armhulen, kjenner ingen kuler eller noe slikt...har relativt små bryst og det går an å kjenne om det er noe "inni der" liksom.. hva tror dere? grunn til bekymring?
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Det fikk jeg også etter kort tid med amming. Gikk til legen med kreftfrykt og det hun sa var at hvis det er er skikkelig søkk innover som er ujevnt kan det være en krefttegn men appelsinhudaktige bryster ikke var noe krefttegn. Sikkert lurt å gå til legen om du er bekymret, for det er veldig godt å få bekreftet at det er ok, men jeg tror ikke dette er noe annet enn vanlige mammaendinger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå