Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Ja, da har nav fastsatt bidrag til lille, og summen er nærmere 15 000,- nå. Beløpet blir større og større for hver mnd som går (vedtaket er på ca 2000,- pr mnd). Det skal gå gjennom innkrevningssentralen, noe som tar tid. Det avhenger visstnok om han (bf) betaler den giroen han har fått. Men jeg vet jo at han ikke betaler strømregningen før strømmen blir stengt, så de pengene kan jeg vel kanskje se langt etter. Jeg har en grei økonomi, men hadde tenkt å sette disse pengene på konto til lille. Det er jo hennes penger, eller skal brukes på henne. Bf har ikke vist noe interesse for lille. Kjenner jeg er dritlei meg nå, her sitter jeg med verdens vakreste:))) Ingen gave til jul, ingen dåpspresang eller noen hilsen om en god jul og et godt nytt år. Vi var sammen , jeg ble gravid og vi tok avgjørelsen sammen. Og nå oppfører han seg slik... Driter egntlig i pengene, skulle ønske hun hadde en far som bryr seg. Men hun har det sikkert bedre uten.... Søren, er skikkelig skikkelig lei meg nå(((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå