Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal fly til varmere strøk med snuppa da hun er ca 1 1/2 år - kan/bør jeg bestille flysete med babyseng på flyet?

Fortsetter under...

Skrevet

Det spørs hvor lang og tung hun er.

Vektgrensen på sengen går mellom 10-12 kilo, og jeg ser vanskelig for meg at de rommer et barn som er lengre enn 80 cm. Min mellomste hadde akkurat plass når han var 7 mnd. De er ikke lange og samtidig veldig smale.

God tur til varmere strøk! :)

Skrevet

Tror jeg ville droppet det. Vi hadde det da snuppa var 6 mnd og det var helt genialt,men ville ikke bestilt det om vi skulle reist nå (1,5 år).

Tviler på at hun hadde fått plass og dessuten er hun alt for opptatt av det rundt seg nå til å gidde å ligge/sitte der.

Det kostet oss ganske mye penger siden vi måtte reservere de fremste plassene,og det var som sagt verd det da.Men hadde ikke betalt ekstra for det nå. Er det gratis på deres reise så er det jo bare å prøve!

God tur:-)

Skrevet

Tror det koster 300 kr - og det er jo ikke allverden hvis det hadde vært til hjelp. Men tror som dere sier at hun umulig kommer til å slå seg til ro der nå;)

Vi får se hva vi ender opp med. :)

Skrevet

Men husk at det er per sete så da ender du på 12oo kr tur-retur.

Var hvertfall sånn når vi dro.Det var med Ving.

Skrevet

Ja, det er jo klart. Hmmm. Ving vi skal reise med og...

Da tipper jeg i grunn at det utgår - lett.

4 timer med en sprelsk 1 åring på fanget er null stress uansett, haha!

Men når man er oppe i slike summer er det nesten intr. å finne ut hva et ekstra sete koster. For det hadde vært verdt 1200 kr tur retur!

Annonse

Skrevet

Tror ikke du får babyseng til et så stort barn. For det første vil hun antagelig være for lang og for tung (sengen henger jo på veggen), for det andre er det ikke noe man kan bestille da det bare er et par slike på hver flygning og de blir alltid prioritert til de aller minste barna.

Skrevet

Hvis vekt/lengde grensa er 10 kg/80 cm så skal nok det gå fint (hun er ei lita frøken) - men har uansett slått det fra meg etter litt ettertanke, tror jeg.

Tipper at prinsesse-vil-ikke ikke vil ligge i ei seng på veggen for å si det sånn;)

Skrevet

Vi hadde en sånn seng i sommer når vi reiste til Canada. Gutten var nesten 5 mndr på vei dit, 7 mndr på vei tilbake. Vekt- og lengdemessig var han innenfor grensene.

Det gikk kjempe bra nedover, men på vei tilbake nektet han å ligge i kurven. Det virket som om han fikk "klaus" der inne. Nå reiste vi igjen, uten kurv, og det gikk veldig bra. Vi bestilte et sete med ekstra benplass så han fikk leke litt på gulvet foran, han fikk også sitte på setet mens en av oss stod.

Skrevet

Men jeg tror faktisk de ikke vil ha babyer som har begynte å dra seg opp selv osv., og det har jo gjerne en 1-åring. Det har med sikkerhet å gjøre.

Hehe, nei spørs om hun hadde akseptert det uansett:-p Det beste hadde vært eget sete, men det koster nok en del ekstra. Er du heldig er det ledige seter på flyet, og dere får et ekstra sete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...