Gå til innhold

stor


iseliny

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en jente på 22 år, er gravid me min første:) jeg er nå 3+1, men har fått så stor mage at det ser ut som jeg er 6 månder på vei, å magen er blitt helt hard, er det normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når går det over da, har vert sånn lenge, nesten flaut når folk spørr hvor langt jeg er på vei, folk ser nesten rart på meg når jeg sier litt over 3 månder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har vert på to ul, skal på dennj 3 snart, men er ikke mer enn litt over 3mnd. etter 2 mnd så begynte magen vokkse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har vert på to ul, skal på dennj 3 snart, men er ikke mer enn litt over 3mnd. etter 2 mnd så begynte magen vokkse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, har vert på to ul, skal på dennj 3 snart, men er ikke mer enn litt over 3mnd. etter 2 mnd så begynte magen vokse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+3 idag, ser du har termin 15. august, jeg har 12. august så vi er ca. like langt :)

 

Jeg har også ganske stor mage, føler det ser litt rart ut siden jeg bare er 13 uker liksom, men er helt normalt:).. Magen min er derimot ikke så veldig hard, men helt bløt og gelèaktig. Tror ikke det er så unormalt at magen kan føles hard når en er oppblåst, trenger nok ikke begymre deg:)... Magen min var steinhard en kveld jeg hadde spist mye sterk mat som jeg visstnok ikke tålte så godt.

 

Tenkte jeg bare skulle si at det blir litt feil når du skriver du er 3+1, sjønner at du mener litt over 3 månder, men det ser ut som om du mener er 3 uker+en dag på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er også stor... bare 12+5. Jeg er oppblåst, men magen er stor... Varierer i løpet av dagen om den er hard/myk. Kjøpt meg mamabukse allerede.. Har ikke vært på ul enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mage er hard hele tiden. har også kjøpt en mammabukse.) termindaton min er feil, har prøvd å endret den men får det ikke til, termin min er flyttet il 19 august:) å viste ikke at det var uker, trodde det var månder det var snakk om:P vell da er jeg 12+5 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...