Gå til innhold

Hvilket navn syntes dere er finest Emilie, Malin eller Linnea??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver ett innlegg på denne siden også.. hehe! Klarer bare ikke bestemme meg. Syntes alle tre er like fine:) Har en gutt fra før som heter Mathias:) Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mathias klinger best med malin syns jeg:)

Skrevet

Ja, det klinger veldig bra:) Det skal ikke være lett med navn.. hehe! Jeg tror jeg heller litt mot emilie, men mannen liker malin. Alle tre er jo så fine:) syntes jeg da;)

Skrevet

Emilie,Amalie og Emilia er så sinnsykt OPPBRUKT!!!!!

I hver barnehagegruppe,skoleklasse er det minimum 3-4 stykker som heter det. Det er vel ikke noe gøy????

Hadde gått for Linnea, passer godt til Mathias :)

Skrevet

det er like mange Linnea`er ute i verden nå som Emilie så jeg hadde gått for Emilie =) jeg har en Emilie fra før =)

Skrevet

Ikke akkurat det nei. I følge statistisk sentralbyrå:

Emilie: 7515 stk som heter det

Amalie: 5195 stk

Linnea: 2479 stk.....

Skrevet

Min personlige mening er at både Emilie og Linnea er oppbrukt. Linnea var jo på 1. plass i 2008. Malin er helt greit.

Skrevet

Min personlige mening er at både Emilie og Linnea er oppbrukt. Linnea lå jo på 1. plass i 2008. Malin er helt ok.

Skrevet

Syns alle tre er fine jeg. Må bare si at i bhg jeg jobber går det litt i underkant av 100 barn. INGEN Emilie, Amalie eller Malin. 3 Linnea hvor 2 av dem har det som navn nr. 2 (deriblant min snuppe) Så at de er så fryktelig oppbrukt vet jeg nå ikke. Nydelige navn syns jeg :)

Skrevet

Emilie og Linnea :)

Hilsen ei med en Emilie i magen som gir BLAFFEN i at det er et populært navn ;)

Skrevet

du kan jo ta to navn...her i huset hadde vi tenkt å ta linnea Emilie,

men synest det klinget best med Emilie Linnea,så da ble det slik...så nest minste mor heter Emilie Linnea....ett flott klassisk navn...

Skrevet

Malin :) hadde tenkt å kalle babyen i magen det, men det viste seg å være gutt,så her blir det Mikal istedet :)

Skrevet

Marlin. med R Mathias og Marlin <3

Skrevet

Emilie:-)

Skrevet

Emilie heter min datter, å jenta som kommer i mars skal hete linnea, dette var jo vittig.. he he så må si jeg heller mot en av disse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...