Gå til innhold

Kan dere hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

SA med utskraping 30.12. Liten blødning med påfølgende slim / brun.sort (sparsomt) i 3 dager 18-20.01. Svak rosa en gang per dag med mye blankt slim 03.-04.02. Nå bare blank utflod. Altså på dag 38 nå ettr utskraping. Hva skjer med meg. Har jo ikke peiling hvor jeg er i en syklus lenger. Har sex som vanlig, men kan jo ikke prøve aktivt da jeg ikke vet. Bruker Bidronninggele 1 kapsel daglig og føler det har gitt meg litt krefter (var veldig sliten etter at det gikk galt). Noen som har opplevd noe lignende? Har ikke tatt noen grav. test etter utskrapingen, men får negative EL tester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. det jeg ville gjort var å kutte ut alle produkter du tillfører kroppen.. nå som du venter på at syklusen skal komme i orden, så er det best om du latt kroppen komme igang på egenhånd. når du har fått igjen tr, kan du telle dager frem og begynne å teste etter el. da er også det meste arrvev etter utskrapingen "roet seg". så vil det være større kjangs for å beholde senere.

sier bare hva jeg ville gjort..men håper du finner din egen måte. lykke til:)

Skrevet

Høres ut som du hadde en kjip jul/nyttår.... Jeg opplevde det samme som deg i september i fjor. Jeg var tilbake i syklus etter 14 dager (EL) som gynekologen hadde antydet. Men det er jo veldig forskjellig! Jeg ble anbefalt å vente en syklus før jeg startet igjen, men de sier samtidig at det ikke skal ha noe å si, for kroppen blir ikke gravid før den er klar for nytt svangerskap.Skjønner godt at du ble veldig sliten, det kan jo hende kroppen din vil ha en pause...

På andre forsøk sa gynekologen min at sjangsene for suksess er like stor som første gang (85% sjangs for at det går bra hvis du blir gravid igjen) og siden du har et barn fra før, går det nok kjapt å komme på an igjen (jeg har to fra før og er nå gravid med nr tre)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...