Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde en så utrolig fin drøm inatt. Så jeg måtte logge meg på her nå for å skrive om den. Enda har jeg den gode følelsen i kroppen etter drømmen. Samboren min og jeg har vært litt frem og tilbake når det gjelder å få barn. Den drømmen jeg hadde inatt var så virkelig og vi hadde nettopp fått en liten jente sammen. Jeg drømte at vi begge lå sammen i senga med nurket mellom oss. Jeg gikk turer og ammet. Koste meg med å vaske baby klær. Kjørte rundt å viste fram den lille jenta til alle. HERREGUD og den drømmen var fin. Det er jo litt vanskelig å skrive nøyaktig ned hva man drømte,. men da jeg våknet kunne jeg ønske jeg var gravid. Er dette et tegn ? Er 22 år og jeg føler meg så klar, men er redd hva alle andre skal syntes. er ganske så ny i jobben min også. Men det skal vel gå bra?
Gjest sug lut Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Det er neppe et tegn på annet enn at du virkelig ønsker deg barn. Men hvis dere begge vil så sett i gang, det er ingen garanti at det klaffer kjapt uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå