Gå til innhold

I dag kommer jeg til å måtte shoppe noe for det bare er sånn.

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg vil ha. Men jeg vet ikke hva. Men det bør nok være noe som får meg til å føle meg kjempevakker, samt intelligent og full av energi. Hvorfor skal jeg jobbe så mye hvis jeg ikke skal få shoppe hemningsløst?

Hm, hvilke gjør-meg-vakker-og-intelligent-løsninger kan kjøpes i normal butikk og passer til en dag som denne, begynnelsen på en helg som denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med to sånne mobile straffehåndtak med sterke sugekopper som de selger på Tv-shop? De kan festes på alle slags vegger, i alle rom.

Skrevet

Solbrune nylonstrømpebukser! :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes dere er ufine. Rett og slett.

Skrevet

Med perleøredobber kan man aldri se hverken dum eller stygg ut!

Ev. nye briller, med en intelligent look og rett styrke, så du ser hvor vakker du er :-) Eller kanskje bare kuule solbriller, det går jo mot vår!!

Skrevet

Jeg har lyst til å dra på Plantasjen og kjøpe noe grønt. Men mannen kan ikke akkurat komme fra jobb bare for å kjøre meg dit, og jeg er ikke så veldig mobil for tida. Helt uaktuelt å dra dit på to stk apekatter etter middag i tillegg. Kanskje om jeg tok med bananer og kastet dem opp i en yuccapalme.

Skrevet

briller :)

fikk mine i dag og ser unektelig vakker ut på en smart måte :)

Skrevet

jepp du skal få se :) lover! :)

Gjest sug lut
Skrevet

JEG ER SYK. JEG MÅ HA AMBULANSE. JEG SHOPPA IKKE EN JÆVLA TING, IKKE EN LEPPESTIFT ENGANG. Men så var jeg i stedet på kjempekosefredagskaffe med veslingen, og det var mye hyggeligere egentlig.

Skrevet

Du skal shoppe vin i morgen. det er stengt nå. Vinen skal enten være en god og drikkeferdig Amarone eller en chateauneuf du pape vin. Det bør du kunne koste på deg etter all jobbingen. Fåes ikke i en vanlig butikk, men en ganske vanlig.

Så skal du kjøpe deg noen nye øredobber som ikke lammekjøttmannen liker. Lammekjøttet og meg er noe uenig i hva som er fint. Jeg vil anbefale de jeg ønsker meg. Det sår "fru" på den i ene øret og "blom" på den i andre. Folk vil garantert kommentere og le litt med deg og ikke av. (tror jeg) Perler og gull er altfor safe.

Gjest sug lut
Skrevet

Frublom-ører hadde gjort seg. Særlig om de er store og dingler. Skal se hva jeg finner. Vin også. Det er det eneste produkt i verden som går til alt. Til alle antrekk og alle anledninger. Glad? Vin! Lei deg? Masse vin. Sint? Vin og så slå noen med flaska.

Skrevet

Er frublom-ører den feminine utgaven av blomkålører?

Jeg stemmer for at du kjøper rosa ballkjole med puffermer, tiara med masse bling og en flaske billig sjampis. Det er utrolig hvor godt det føles å være prinsessekledd og småpussa etter at unga er i seng. Helst foran speilet med hårbørsten som mikrofon og Sam Browns flotte røst flommende ut av høytalerene.

Gjest sug lut
Skrevet

Hahaaaaa, jeg skal være prinsesse Tjukkebollafeita i helrosa med puff og synge smoochy ballader med mye warble og twang foran speilet! Veldig bra ide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...