Gå til innhold

Vekt og kropphysteri!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er ett vannvittig fokus på kropp vekt og kosthold på disse sidene.

Ærlig talt, (noen av) dere slanker tom barn.Småbarn. Og noen er hysteriske for å legge på dere under ett svangerskap.

Er vi virkelig kommet så langt her i Norge at man skal slanke seg mens man går gravid???

Hold dere til ett variert kosthold med normal/moderat trening, og ikke sku innpå med godteri hver bidige dag, så går det nok fint.

Husk, puppene forsvinner under slanking HAHA.

Dere kroppsfikserte naut bør heller jobbe med selvbildet deres.Menn foretrekker naturlige kvinner med former.Hvem ønsker å "ha seg" med noen som har figur som en år gammel gutt????

Ingen jeg kjenner ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå fornærmer du alle de som er tynne....Og ikke kan for det...

Jeg mener målet må være å få folk i form..SUnne matvaner, men likevel et kosthold hvor "alt er lov";- men "alt med måte"..OG trening, hver uke.....

Glem vekt, cm og fettprosent..Det er individuellemål, og vellykkethet kan ikke måles via disse..Mål heller kondis, styrke, utholdenhet, kolesterol, vitaminer og mineraler i blodet osv osv...GLem det derre UTSEENDE på kroppen..

Hva kan si hva man vil om "medias kroppshysteri" og at moteverdenen "Legger press" på kvinner for å være så tynne osm mulig..Jeg mener det er opp til hver enkelt kvinne og velge om hun vil være fornøyd med seg selv eller ikke--Det er ikke media som sier vi er ulykkelige om vi ikke er mager, det er vi selv...

MEd sunne matvaner og nok mosjon så blir ingen sykelig fet, eller sykelgi tynn..MEn noen vil være litt tykkere og andre vil være litt magrere enn "resten":.For det er normal for disse.....Og det må de få lov til, så lenge de tar vare på helsa...

En sunn kropp og en glad person er vakrere enn "idealkroppen" i følge BMI, fettprosent og cm.fordeling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...