Verdens tøffeste mamma Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Er 36+4 idag. Har vært kjempedårlig de fire siste ukene grunnet en sammenvoksing i magen. Ikke kunnet spise på tre uker og rast ned 10 kg på disse tre ukene, Får vitaminer intravenøst på sykehus og tett oppfølging Er svimmel, trøtt, matt og slapp og har hatt magesmerter jeg besvimer av, så vonde er dem... På bakgrunn av dette er jeg satt opp til ks på onsdag. Er da 37+2.. Nå de siste dagene har jeg vært litt bedre og får i meg litt mat. Har enda litt vondt men ikke slik det var.. Legen sa jeg skulle ringe om jeg trodde jeg klarte å gå lenger... Jeg har selvsagt lyst å gå lengst mulig, men dette har tæret så mye på kreftene.. Hva hadde dere gjort???
Anne-B. Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde ikke overvurdert meg selv i alle fall. Kjent på hva jeg faktisk klarer, ikke tenkt så mye på hva jeg trodde jeg kom til å klare.
Rampongi Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 gått for ks på onsdag. Det kan jo hende at du heales raskere når ungen er ute og ungen kommer jo ikke så alt for tidlig til verden Lykke til uansett!
Mille** Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde valgt å føde på onsdag tror jeg. Ble selv satt igang i uke 38 med nr 1 pga problemer med den ene nyra mi. Hadde noen sagt jeg kunne fått føde i uke 37 så hadde jeg takket ja til det, uten tvil. ;o) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå